+302112341244
Μενού

Τι μπορώ να κάνω αν δεν μου εφαρμόζουν τα εσώρουχα;


Datum: 28.1.2019

Παρά την προσεκτική μέτρηση και επιλογή εσωρούχων, είναι πιθανό τα εσώρουχα που παραγγείλατε να μη σας εφαρμόζουν. Εδώ θα βρείτε οδηγίες για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε σε αυτή την περίπτωση.

Ποιες δυνατότητες υπάρχουν;

  1. Μπορούμε να αλλάξουμε το μέγεθος των εσωρούχων ή να τα αντικαταστήσουμε με άλλα προϊόντα.

  2. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα και να πάρετε τα χρήματά σας πίσω

Ποια είναι η διαδικασία;

Αρκεί να συμπληρώστε το δελτίο επιστροφής που αποτελεί τμήμα του δελτίου παράδοσης. Συμπληρώστε ποια προϊόντα επιστρέφετε και εάν επιθυμείτε την επιστροφή χρημάτων ή την αλλαγή προϊόντων.

Σε περίπτωση αλλαγής, θα πρέπει επίσης να συμπληρώσετε το απαιτούμενο μέγεθος των εσωρούχων ή την ονομασία και το χρώμα εάν θέλετε να αντικαταστήσετε τα εσώρουχα με άλλα προϊόντα.

Εάν θέλετε μόνο να επιστρέψετε τα εσώρουχα (χωρίς αλλαγή), απλά εισάγετε στο δελτίο παράδοσης και τον αριθμό λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να σας αποστείλουμε το ποσό της επιστροφής. Αν δεν εισάγετε αριθμό λογαριασμού, θα επιστρέψουμε τα χρήματά σας μέσω ταχυδρομείου.

Αφού συμπληρώσετε το δελτίο παράδοσης όπως απαιτείται, στείλτε την αποστολή στη διεύθυνση που αναγράφεται στο πίσω μέρος του δελτίου παράδοσης (αποθήκη στο Náchod).

Ποια είναι τα επόμενα βήματα;

Η παράδοση της αποστολής μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες. Ωστόσο μόλις παραλάβουμε το προϊόν θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας.

Εάν τα προϊόντα με τα οποία θέλετε να αντικαταστήσετε τα εσώρουχα προς επιστροφή βρίσκονται σε απόθεμα, θα σας αποστείλουμε ένα νέο πακέτο εντός 5 εργάσιμων ημερών.

Ωστόσο, υπάρχει πιθανότητα τα εσώρουχα που επιθυμείτε να μην είναι σε απόθεμα. Σε αυτή την περίπτωση, περιμένουμε να αποθεματοποιηθούν (στην περίπτωση των προϊόντων της μόνιμης προσφοράς) - τα προϊόντα βρίσκονται ξανά σε απόθεμα εντός 3 εβδομάδων. Εάν δεν παραλάβετε την αποστολή με τα νέα εσώρουχα εντός 10 εργάσιμων ημερών και δεν θέλετε να περιμένετε μέχρι να αποθεματοποιηθούν, παρακαλούμε καλέστε τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών μας στον αριθμό +02112341244 ή επικοινωνήστε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@astratex.gr. Μπορείτε να συνεννοηθείτε με τους υπαλλήλους μας για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.

Τι ισχύει για τις πληρωμές σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής των εσωρούχων;

Στην περίπτωση που απλά επιστρέφετε προϊόντα που δεν σας ταιριάζουν, η διαδικασία είναι εύκολη - μέσα σε δέκα ημέρες από την παράδοση της αποστολής σας, πιστώνουμε τα χρήματα στον λογαριασμό σας (ή τα στέλνουμε μέσω ταχυδρομείου).

Οnline αλλαγή προϊόντων

1. Δωρεάν αποστολή - τα νέα προϊόντα που επιλέξατε θα σας αποσταλούν δωρεάν.
- nově vybrané zboží posíláme zdarma.

2. Γρήγορη εξυπηρέτηση - αποστέλλουμε τα προϊόντα που αλλάξατε εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων προς επιστροφή.

 

Εάν έχετε περαιτέρω απορίες σχετικά με τις αγορές στην Astratex.gr, ανατρέξτε στις υχνές Ερωτήσεις ή επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@astratex.gr ή τηλεφωνικά στον αριθμό +302112341244.