ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ Αλλαγή και επιστροφή

Το καλάθι σας είναι άδειο

Και αυτό είναι μεγάλο κρίμα. Προσθέστε κάτι από τα Αγαπημένα σας ή ρίξτε μια ματιά στις Νέες αφίξεις

Επιστροφές και επιστροφή


Datum: 28.1.2019

Υποβολη παραπονων

Μπορείτε να υποβάλετε αίτημα για επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων. Κατά την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, τον αριθμό παραγγελίας, μια περιγραφή του ελαττώματος ή τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώθηκε το ελάττωμα και τον ζητούμενο τρόπο διευθέτησης της κατάστασης.


Παρακαλούμε συσκευάστε τα προϊόντα με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην υποστούν περαιτέρω φθορά κατά την μεταφορά. Αποστείλετε το πακέτο στην διεύθυνση επιστροφών μας, με ΕΛΤΑ courier και έξοδα παραλήπτη: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638.

Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλ. +30 2112341244 ή στη διεύθυνση email info@astratex.gr, ώστε οι συνάδελφοι μας να σας δώσουν περαιτέρω καθοδήγηση πριν στείλετε τα ελαττωματικά προϊόντα.

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι η περίοδος εγγύησης των προϊόντων σας;
Παρέχουμε μια περίοδο εγγύησης 24 μηνών σε όλα τα προϊόντα μας, η οποία ξεκινά την ημέρα της παραλαβής του πακέτου. Ως πωλητής, είμαστε υπεύθυνοι για όλα τα ελαττώματα που έχουν τα είδη κατά την παραλαβή από τον αγοραστή ή που εμφανίζονται κατά την διάρκεια της περιόδου εγγύησης. Η εγγύηση δεν περιλαμβάνει φθορές που προκαλούνται από απρόσεκτο ή ακατάλληλο χειρισμό ή μηχανικές φθορές. Έτσι, κατά το πλύσιμο και τον καθαρισμό των εσωρούχων, παρακαλούμε τηρήστε τις οδηγίες πλύσης που υποδεικνύει ο κατασκευαστής στην ετικέτα.
Πώς μπορώ να υποβάλω αίτημα αντικατάστασης/επιστροφής χρημάτων;
Μπορείτε να στείλετε τα προϊόντα πίσω σε εμάς δωρεάν μέσω ΕΛΤΑ courier. Παρακαλούμε συσκευάστε τα προϊόντα με τρόπο τέτοιο ώστε να μην υποστούν περαιτέρω φθορά κατά την μεταφορά. Προσθέστε το δελτίο παράδοσης (απόδειξη) και μια περιγραφή της φθοράς μέσα στο πακέτο. Αποστείλετε το πακέτο στην διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638. Σε περίπτωση αντικατάστασης, αποστέλλουμε τα νέα προϊόντα σε εσάς δωρεάν.
Πώς μπορώ να μάθω σε τι στάδιο βρίσκεται το αίτημά μου;
Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας εντός 30 ημερών από την παραλαβή του πακέτου σας στην κεντρική μας αποθήκη. Εάν θέλετε να μάθετε το στάδιο του αιτήματός σας ή δεν είστε σίγουροι για το αν το πακέτο σας έχει φτάσει ακέραιο στην αποθήκη μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2112341244 ή στείλτε μας ένα e-mail στο info@astratex.gr.
Τα προϊόντα που έλαβα είναι ελαττωματικά αλλά έχουν ήδη πλυθεί. Μπορώ να υποβάλω αίτημα αντικατάστασης/επιστροφής χρημάτων;
Ναι, μπορείτε. Το δικαίωμα αυτό ισχύει για φθορές που εντοπίζονται εντός της 24μηνης περιόδου εγγύησης. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να στείλετε πίσω σε εμάς τα προϊόντα δωρεάν μέσω ΕΛΤΑ courier στην διεύθυνση επιστροφών μας, όπως περιγράφεται παραπάνω.