Datum: 28.1.2019
Πώς μπορώ να ζητήσω αποζημίωση;
Ακόμη κι αν επιλέγουμε προσεκτικά τα προϊόντα από αποδεδειγμένους κατασκευαστές, ενδέχεται να έχουν κάποιο ελάττωμα το οποίο δεν προκλήθηκε από εσάς. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να ζητήσετε αξίωση. Παρακάτω θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές σας ερωτήσεις σχετικά με τις αποζημιώσεις.
Ποια είναι η προθεσμία για την αποζημίωση;
Ως πωλητής, είμαστε υπεύθυνοι για ελαττώματα (ακόμη και κρυμμένα) που εμφανίζονται σε ένα προϊόν για 24 μήνες από την ημερομηνία παραλαβής. Ωστόσο, πρέπει να είναι ένα ελάττωμα το οποίο ανακαλύψατε από την στιγμή της παράδοσης του προϊόντος.
Σε ποιες περιπτώσεις δεν αναλαμβάνετε την ευθύνη για ένα ελάττωμα;
- το αντικείμενο πωλείται σε συμφωνηθείσα χαμηλότερη τιμή λόγω ελαττώματος,
- είναι η φθορά του αντικειμένου που προκαλείται από την κανονική του χρήση,
- είναι ένα χρησιμοποιημένο αντικείμενο και ένα ελάττωμα που αντιστοιχεί στον βαθμό χρήσης ή φθοράς που είχε το αντικείμενο όταν το ανέλαβε ο αγοραστής,
- ακολουθεί την φύση των πραγμάτων.
Τι δικαιούμαι εάν εντοπίσω σοβαρό ελάττωμα σε ένα προϊόν;
- να απαιτήσετε την εξάλειψη του ελαττώματος με παράδοση νέου προϊόντος χωρίς ελάττωμα, ή με την παράδοση ενός προϊόντος που λείπει, εκτός εάν είναι δυσανάλογο λόγω της φύσης του ελαττώματος,
- να απαιτήσετε την εξάλειψη του ελαττώματος μέσω επισκευής,
- να απαιτήσετε μια λογική έκπτωση από την τιμή αγοράς,
- να αποσυρθήτε από την σύμβαση πώλησης.
Τι δικαιούμαι εάν το προϊόν έχει μόνο μικρά ελαττώματα;
Εάν το ελάττωμα προκλήθηκε από μια μικρή παραβίαση της σύμβασης, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αφαίρεση του ελαττώματος ή μια λογική έκπτωση στην τιμή αγοράς. Ακόμα και σε περίπτωση αποκαταστάσιμου ελαττώματος, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την παράδοση ενός νέου αντικειμένου ή το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση, ακόμη και αν το ελάττωμα εκδηλώνεται επανειλημμένα μετά την επισκευή ή σε περίπτωση μεγάλου αριθμού ελαττωμάτων.
Πώς μπορώ να ζητήσω αποζημίωση για τα προϊόντα;
Μπορείτε να καταθέσετε ένα αίτημα για αποζημίωση μέσω μιας σημείωσης για παράπονο. Δεν θα πρέπει να λείπουν τα στοιχεία ταυτοποίησης σας, μια περιγραφή του ελαττώματος ή του τρόπου με τον οποίο εκδηλώνεται, και πληροφορίες ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα θέλατε να λύσουμε το ελάττωμα. Προσθέστε το δελτίο παράδοσης ή τον αριθμό παραγγελίας στο σημείωμα με τα παράπονα.
Συσκευάστε τα προϊόντα με τρόπο τέτοιο ώστε να μην υποστούν περαιτέρω ζημιές κατά την μεταφορά, και αποστείλετε τα μαζί με την σημείωση παραπόνου στην διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638. Εάν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με ΕΛΤΑ courier, θα σας ζητηθεί να καλύψετε τα έξοδα αποστολής αξίας 2€. Τα οποία θα σας επιστραφούν, καθώς λάβουμε το προϊόν της επιστροφής με το αποδεικτικό πληρωμής των μεταφορικών στη κεντρική μας αποθήκη στη Τσεχία.
Ποιος είναι ο χρόνος επεξεργασίας των αιτημάτων για αποζημίωση;
Αφού λάβουμε την σημείωση με τα παράπονά σας, θα σας επιβεβαιώσουμε μέσω e-mail για την παραλαβή των προϊόντων που μας επιστρέψατε. Διαχειριζόμαστε κάθε αίτημα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, εντός το πολύ 30 ημερών. Θα σας ενημερώσουμε για την πορεία του.
Βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα και την διαδικασία αποζημίωσης στο https://www.astratex.gr/genikoi-oroi-synallagon/