Datum: 28.1.2019
Όλα για ψώνια
Επιστροφές και επιστροφή
Αλλαγή και επιστροφή
Πολύς χρονος για να δοκιμάσετε
Αποστολή
Άμεσα χρήματα για επόμενη αγορά
Άμεση κράτηση
Επιστροφές
Μπορείτε να καταθέσετε ένα αίτημα για αποζημίωση μέσω μιας σημείωσης για παράπονο. Δεν θα πρέπει να λείπουν τα στοιχεία ταυτοποίησης σας, μια περιγραφή του ελαττώματος ή του τρόπου με τον οποίο εκδηλώνεται, και πληροφορίες ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα θέλατε να λύσουμε το ελάττωμα.
Προσθέστε το δελτίο παράδοσης ή τον αριθμό παραγγελίας στο σημείωμα με τα παράπονα.
Συσκευάστε τα προϊόντα με τρόπο τέτοιο ώστε να μην υποστούν περαιτέρω ζημιές κατά την μεταφορά, και αποστείλετε τα μαζί με την σημείωση παραπόνου στην διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638.
Εάν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με ΕΛΤΑ courier, θα σας ζητηθεί να καλύψετε τα έξοδα αποστολής αξίας 2€. Τα οποία θα σας επιστραφούν, καθώς λάβουμε το προϊόν της επιστροφής με το αποδεικτικό πληρωμής των μεταφορικών στη κεντρική μας αποθήκη στη Τσεχία.
Συχνές Ερωτήσεις
- να απαιτήσετε την εξάλειψη του ελαττώματος με παράδοση νέου προϊόντος χωρίς ελάττωμα, ή με την παράδοση ενός προϊόντος που λείπει, εκτός εάν είναι δυσανάλογο λόγω της φύσης του ελαττώματος,
- να απαιτήσετε την εξάλειψη του ελαττώματος μέσω επισκευής,
- να απαιτήσετε μια λογική έκπτωση από την τιμή αγοράς,
- να αποσυρθήτε από την σύμβαση πώλησης.
- το αντικείμενο πωλείται σε συμφωνηθείσα χαμηλότερη τιμή λόγω ελαττώματος,
- είναι η φθορά του αντικειμένου που προκαλείται από την κανονική του χρήση,
- είναι ένα χρησιμοποιημένο αντικείμενο και ένα ελάττωμα που αντιστοιχεί στον βαθμό χρήσης ή φθοράς που είχε το αντικείμενο όταν το ανέλαβε ο αγοραστής,
- ακολουθεί την φύση των πραγμάτων.