+302112341244
Μενού

Επιστροφές και επιστροφή


Datum: 28.1.2019

Υποβολη παραπονων

Μπορείτε να καταθέσετε ένα αίτημα για αποζημίωση μέσω μιας σημείωσης για παράπονο. Δεν θα πρέπει να λείπουν τα στοιχεία ταυτοποίησης σας, μια περιγραφή του ελαττώματος ή του τρόπου με τον οποίο εκδηλώνεται, και πληροφορίες ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα θέλατε να λύσουμε το ελάττωμα. Προσθέστε το δελτίο παράδοσης ή τον αριθμό παραγγελίας στο σημείωμα με τα παράπονα.


Συσκευάστε τα προϊόντα με τρόπο τέτοιο ώστε να μην υποστούν περαιτέρω ζημιές κατά την μεταφορά, και αποστείλετε τα μαζί με την σημείωση παραπόνου στην διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638. Εάν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με ΕΛΤΑ courier, θα σας ζητηθεί να καλύψετε τα έξοδα αποστολής αξίας 2€. Τα οποία θα σας επιστραφούν, καθώς λάβουμε το προϊόν της επιστροφής με το αποδεικτικό πληρωμής των μεταφορικών στη κεντρική μας αποθήκη στη Τσεχία.

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι η περίοδος εγγύησης των προϊόντων σας;
Παρέχουμε μια περίοδο εγγύησης 24 μηνών σε όλα τα προϊόντα μας, η οποία ξεκινά την ημέρα της παραλαβής του πακέτου. Ως πωλητής, είμαστε υπεύθυνοι για όλα τα ελαττώματα που έχουν τα είδη κατά την παραλαβή από τον αγοραστή ή που εμφανίζονται κατά την διάρκεια της περιόδου εγγύησης. Η εγγύηση δεν περιλαμβάνει φθορές που προκαλούνται από απρόσεκτο ή ακατάλληλο χειρισμό ή μηχανικές φθορές. Έτσι, κατά το πλύσιμο και τον καθαρισμό των εσωρούχων, παρακαλούμε τηρήστε τις οδηγίες πλύσης που υποδεικνύει ο κατασκευαστής στην ετικέτα.
Πώς μπορώ να υποβάλω αίτημα αντικατάστασης/επιστροφής χρημάτων;
Μπορείτε να στείλετε τα προϊόντα πίσω σε εμάς δωρεάν μέσω ΕΛΤΑ courier. Παρακαλούμε συσκευάστε τα προϊόντα με τρόπο τέτοιο ώστε να μην υποστούν περαιτέρω φθορά κατά την μεταφορά. Προσθέστε το δελτίο παράδοσης (απόδειξη) και μια περιγραφή της φθοράς μέσα στο πακέτο. Αποστείλετε το πακέτο στην διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638. Σε περίπτωση αντικατάστασης, αποστέλλουμε τα νέα προϊόντα σε εσάς δωρεάν.
Πώς μπορώ να μάθω σε τι στάδιο βρίσκεται το αίτημά μου;
Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας εντός 30 ημερών από την παραλαβή του πακέτου σας στην κεντρική μας αποθήκη. Εάν θέλετε να μάθετε το στάδιο του αιτήματός σας ή δεν είστε σίγουροι για το αν το πακέτο σας έχει φτάσει ακέραιο στην αποθήκη μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2112341244 ή στείλτε μας ένα e-mail στο info@astratex.gr.
Τα προϊόντα που έλαβα είναι ελαττωματικά αλλά έχουν ήδη πλυθεί. Μπορώ να υποβάλω αίτημα αντικατάστασης/επιστροφής χρημάτων;
Ναι, μπορείτε. Το δικαίωμα αυτό ισχύει για φθορές που εντοπίζονται εντός της 24μηνης περιόδου εγγύησης. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να στείλετε πίσω σε εμάς τα προϊόντα δωρεάν μέσω ΕΛΤΑ courier στην διεύθυνση επιστροφών μας, όπως περιγράφεται παραπάνω.