ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ Αλλαγή και επιστροφή

Το καλάθι σας είναι άδειο

Και αυτό είναι μεγάλο κρίμα. Προσθέστε κάτι από τα Αγαπημένα σας ή ρίξτε μια ματιά στις Νέες αφίξεις

Γενικοί όροι και προϋποθέσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος Astratex.gr


Datum: 27.3.2019

I. Γενικές διατάξεις

1. Οι παρόντες Γενικοί Όροι Συναλλαγών (εφεξής αναφερόμενοι ως "ΓΟΣ") ρυθμίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που σχετίζονται με την αγορά αγαθών στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.astratex.gr και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της Σύμβασης Αγοράς που συνάπτεται μεταξύ του Πωλητή (διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος) και του Αγοραστή. Με τη σύναψη της Σύμβασης Αγοράς, ο Αγοραστής επιβεβαιώνει ότι έχει διαβάσει τους παρόντες ΓΟΣ και τους αποδέχεται.

2. Οι παρόντες ΓΟΣ ισχύουν από 25. 7. 2024.


II. Ορισμός των όρων

  • E-shop – ηλεκτρονικό κατάστημα στο www.astratex.gr
  • Πωλητής – ASTRATEX a.s., εγγεγραμμένη στο εμπορικό μητρώο που τηρείται από το Δημοτικό Δικαστήριο της Πράγας, τμήμα Β, ένθετο 27623, έδρα: Na Maninách 315/4, Holešovice, 170 00 Prague 7, Τσεχική Δημοκρατία, αριθμός μητρώου: 25944355. Ο Πωλητής είναι επίσης ο διαχειριστής του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Καταναλωτής – είναι κάθε πρόσωπο το οποίο, εκτός του πλαισίου της επιχειρηματικής του δραστηριότητας ή εκτός του πλαισίου της ανεξάρτητης άσκησης του επαγγέλματός του, συνάπτει σύμβαση αγοράς ή διαπραγματεύεται σύμβαση αγοράς.
  • Επιχειρηματίας – Η ASTRATEX δεν επιτρέπει στους επιχειρηματίες να αγοράζουν με τον αριθμό μητρώου ή φορολογικού τους αριθμού.
  • Αγοραστής – είναι ο καταναλωτής ή που συνάπτει σύμβαση αγοράς με τον Πωλητή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Εγγεγραμμένος Αγοραστής – Αγοραστής που έχει δημιουργήσει και συμπληρώσει πλήρως μια Εγγραφή στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Πωλητή.
  • Σύμβαση Αγοράς – σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του Πωλητή και του Αγοραστή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, αντικείμενο της οποίας είναι η αγορά Αγαθών.
  • Σύμβαση καταναλωτή – σύμβαση πώλησης, σύμβαση έργου ή άλλες συμβάσεις του Αστικού Κώδικα, εφόσον τα συμβαλλόμενα μέρη είναι αφενός ο καταναλωτής και αφετέρου ο Πωλητής.
  • Αγαθά – αγαθά ή υπηρεσίες που ο Πωλητής προσφέρει προς πώληση μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Ταχυμεταφορέας/courier – ο συμβεβλημένος μεταφορέας που παρέχει τη μεταφορά των Αγαθών από τον Πωλητή στον Αγοραστή.
  • Εργάσιμες ημέρες – είναι οι ημέρες της ημερολογιακής εβδομάδας από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των Σαββάτων, των Κυριακών και των ημερών στις οποίες εμπίπτουν οι αναγνωρισμένες από το κράτος αργίες σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  • Αστικός Κώδικας – 89/2012 Κ.Δ.Π., Αστικός Κώδικας.
  • Κωδικός έκπτωσης – ένα σύνολο από διάφορα γράμματα και αριθμούς, μετά την εισαγωγή των οποίων στο κατάλληλο πεδίο στο καλάθι αγορών, θα υπολογιστεί μια έκπτωση στα Αγαθά για τον αγοραστή. Οι κωδικοί έκπτωσης δημοσιεύονται στο πλαίσιο προωθητικών ενεργειών ή αποστέλλονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
  • Δωροεπιταγή – μια εκπτωτική επιταγή που αγοράζεται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, η οποία μπορεί να είναι σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Περιλαμβάνει έναν κωδικό ο οποίος, όταν εισαχθεί στο κατάλληλο πεδίο στο καλάθι του ηλεκτρονικού καταστήματος, αφαιρείται από την αγορά του αγοραστή η αξία που αναγράφεται στηδωροεπιταγή.
  • Ανταλλαγή και επιστροφή μέσω e-shop – ένας εύκολος τρόπος ανταλλαγής και επιστροφής Αγαθών με τη δυνατότητα κράτησης νέων Αγαθών μέσω μιας ηλεκτρονικής φόρμας στο e-shop.
  • Προθεσμία ανταλλαγής ή επιστροφής – ο Πωλητής παρέχει (εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά στο πλαίσιο, για παράδειγμα, μιας εκδήλωσης μάρκετινγκ) μια τυπική προθεσμία έως 30 ημερολογιακών ημερών σε όλους τους Αγοραστές για την ανταλλαγή ή την επιστροφή από την ημερομηνία παραλαβής των Αγαθών από τον Αγοραστή. Ο Αγοραστής έχει τη δυνατότητα να παρατείνει την προθεσμία αυτή αγοράζοντας πρόσθετες υπηρεσίες - βλ. άρθρο III, σημείο 9 των ΓΟΣ.
  • Κριτικές – όλες οι κριτικές στο Astratex.gr προέρχονται από επαληθευμένους Αγοραστές. Κάθε Αγοραστής θα λάβει έναν μοναδικό σύνδεσμο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει κατά την παραγγελία για να παράσχει μια κριτική σε σχέση με τα συγκεκριμένα Αγαθά που αγόρασε. Μόνο μία κριτική μπορεί να καταχωρηθεί για ένα μόνο αγορασμένο Αγαθό. Μόλις υποβληθεί η κριτική, ο σύνδεσμος απενεργοποιείται.
  • Astratex Club – ένα πρόγραμμα επιβράβευσης (υπό την προϋπόθεση της εγγραφής - βλ. παρακάτω) μέσω του οποίου μπορούν να χορηγηθούν στον Αγοραστή μπόνους και ειδικές ανταμοιβές με τη μορφή εκπτώσεων ή πιστωτικών μονάδων. Αναλυτικοί όροι κα ιπροϋποθέσεις του προγράμματος παρακάτω στην ενότητα Εγγραφή.
  • Εγγραφή – δυνατότητα του Αγοραστή να δημιουργήσει τον δικό του λογαριασμό στο ηλεκτρονικό κατάστημα και έτσι να δημιουργήσει ένα Προφίλ Αγοραστή (εφεξής "Λογαριασμός Πελάτη"). Ο Λογαριασμός Πελάτη αποθηκεύει στη συνέχεια πληροφορίες σχετικά με τον Αγοραστή (ιδίως διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όνομα, επώνυμο, διεύθυνση παράδοσης και χρέωσης, πληροφορίες σχετικά με παραγγελίες, ανταλλαγές και επιστροφές), ή άλλα προαιρετικά δεδομένα που παρέχονται από τον Αγοραστή κατά βούληση (π.χ. φωτογραφία ή ημερομηνία γέννησης). Ο Αγοραστής έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει τον Λογαριασμό Πελάτη του ανά πάσα στιγμή. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα Εγγραφή.
  • Πιστωτικές μονάδες – ο εγγεγραμμένος Αγοραστής λαμβάνει επίσης Πιστωτικές μονάδες αγοράς για τις αγορές του στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Πωλητή, που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο της εγγραφής (εφεξής "Πιστωτικές μονάδες –cashback"), ή μπορεί επίσης να διαθέτει Χρηματικές μονάδες (εφεξής "Χρηματικές μονάδες") εντός του Λογαριασμού Πελάτη του, που αποκτά ο εγγεγραμμένος Αγοραστής επιλέγοντας να επιστρέψει το χρηματικό ποσό για τα επιστρεφόμενα Αγαθά πίσω στον Λογαριασμό Πελάτη με τη μορφή Χρηματικών μονάδων.


III. Διαδικασία σύναψης της συμφωνίας αγοράς

1. Η πρόταση για τη σύναψη της Σύμβασης Αγοράς είναι η τοποθέτηση των προσφερόμενων Αγαθών από τον Πωλητή στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος, η δε Σύμβαση Αγοράς καταρτίζεται με την αποστολή της παραγγελίας από τον Αγοραστή. Με την αποστολή της παραγγελίας, ο Αγοραστής συμφωνεί με τους παρόντες ΓΟΣ.

2. Τα Αγαθά στο e-shop φέρουν δεόντως την ονομασία και συνήθως εμφανίζονται μαζί με μια περιγραφή σε κείμενο που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν και άλλα χαρακτηριστικά των Αγαθών, υπό την προϋπόθεση ότι, εάν τα Αγαθά παράγονται σε διαφορετικά μεγέθη και χρώματα, ο Αγοραστής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το κατάλληλο μέγεθος και χρώμα πριν τοποθετήσει τα Αγαθά στο καλάθι.

3. Ο Αγοραστής προβαίνει σε επιλογή των Αγαθών, συμπεριλαμβανομένου του χρώματος, του μεγέθους και άλλων παραμέτρων, εάν τα στοιχεία αυτά είναι διαθέσιμα, και τοποθετεί τα Αγαθά στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι" (" Προσθήκη στο καλάθι" ή το κουμπί με το σύμβολο του καλαθιού). Στο πλαίσιο της διαδικασίας παραγγελίας Αγαθών, ο Αγοραστής έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει σε επιμέρους βήματα προκειμένου να ελέγξει και να διορθώσει τυχόν λάθη στην παραγγελία.

4. Μέχρι ο Αγοραστής να ολοκληρώσει τη διαδικασία παραγγελίας κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο "Υποβολή παραγγελίας" και η παραγγελία να καταστεί δεσμευτική, ο Αγοραστής έχει τη δυνατότητα σε οποιοδήποτε στάδιο της παραγγελίας των Αγαθών να ακυρώσει την παραγγελία διακόπτοντας τα επιμέρους βήματα που περιγράφονται παραπάνω και οδηγούν στην παραγγελία των Αγαθών και αποχωρώντας από τον ιστότοπο στον οποίο γίνεται η παραγγελία των Αγαθών (e-shop).

5. Μετά την αποστολή δεσμευτικής παραγγελίας των Αγαθών, ο Αγοραστής θα λάβει επιβεβαίωση παραγγελίας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει στην παραγγελία, η οποία θα περιέχει, μεταξύ άλλων, τον αριθμό παραγγελίας και μια περίληψη των λεπτομερειών της συναφθείσας Σύμβασης Αγοράς.

6. Σε σχέση με μια παραγγελία Aγαθών, ο Πωλητής μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον Αγοραστή στον αριθμό τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο Αγοραστής κατά την υποβολή της παραγγελίας, για θέματα που σχετίζονται με την εκτέλεση της Σύμβασης Αγοράς.

7. Η Σύμβαση Αγοράς μπορεί να συναφθεί στην τσέχικη ή στην αγγλική γλώσσα.

8. Η παραγγελία του Αγοραστή αρχειοθετείται μετά την επιβεβαίωσή της ως συναφθείσα Σύμβαση Αγοράς μεταξύ του Αγοραστή και του Πωλητή με σκοπό την εκτέλεση και την περαιτέρω καταχώρισή της. Εάν ο Αγοραστής είναι εγγεγραμμένος, η παραγγελία είναι προσβάσιμη από τον Αγοραστή αφού συνδεθεί στον Λογαριασμό Πελάτη του. Ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη Σύμβαση Αγοράς χωρίς καμία ποινή μέχρι την αποστολή των Αγαθών. Ο Αγοραστής οφείλει να ενημερώσει τον Πωλητή για το γεγονός αυτό μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου. Αλλαγές στην παραγγελία και διορθώσεις σφαλμάτων μπορούν να γίνουν μέχρι τη στιγμή της παράδοσης των Αγαθών για αποστολή, εκτός από τις αλλαγές στον τρόπο πληρωμής, οι οποίες μπορούν να γίνουν μόνο με τη συγκατάθεση του Πωλητή.

9. Ο Αγοραστής έχει τη δυνατότητα, στο πλαίσιο της διαδικασίας παραγγελίας των Αγαθών, να αγοράσει πρόσθετες υπηρεσίες που προσφέρει ο Πωλητής. Οι εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες είναι οι εξής:
  • Η "Προστασία έναντι ζημίας ή απώλειας" είναι μια υπηρεσία με την οποία, κατά την αγορά, σε περίπτωση απώλειας ή ζημίας των Αγαθών από τον μεταφορέα, παρέχεται στον Αγοραστή ειδική εξυπηρέτηση πελατών με την οποία ο Πωλητής θα εξετάσει και θα χειριστεί την κατάσταση κατά προτεραιότητα και θα αποστείλει αμέσως νέα Αγαθά.
  • "Εκτεταμένη περίοδος επιστροφής" είναι μια υπηρεσία με την οποία η αγορά της υπηρεσίας παρατείνει την περίοδο υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Αγοράς πέραν της περιόδου που ορίζεται στο άρθρο IX. 1. των παρόντων ΓΟΣ. Η συγκεκριμένη περίοδος κατά την οποία παρατείνεται η περίοδος υπαναχώρησης αναφέρεται στην περιγραφή της εν λόγω υπηρεσίας ως μέρος της διαδικασίας παραγγελίας κατά την αγορά της.
  • "Εξπρές επιστροφή χρημάτων" είναι μια υπηρεσία όπου ο Πωλητής διαβεβαιώνει τον Αγοραστή ότι κατά την επιστροφή των Αγαθών λόγω υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Αγοράς ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, παρέχεται στον Αγοραστή ειδική εξυπηρέτηση πελατών, η οποία συνίσταται στην κατά προτεραιότητα διεκπεραίωση της εν λόγω επιστροφής των Αγαθών και στην επιστροφή της αξίας αγοράς των εν λόγω Αγαθών πίσω στον Αγοραστή.

Οι πρόσθετες υπηρεσίες παρέχονται ως ξεχωριστές υπηρεσίες πέραν των Αγαθών. Η τιμή της πρόσθετης υπηρεσίας αναφέρεται στην παραγγελία και καταβάλλεται μαζί με την αξία των Αγαθών. Οι πρόσθετες υπηρεσίες εκπληρώνονται, από τη φύση τους, κατά τη στιγμή της συσκευασίας και της αποστολής των Αγαθών και η εκπλήρωσή τους μπορεί να πραγματοποιηθεί πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή, ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς σε σχέση με αυτές τις πρόσθετες υπηρεσίες. Οι πρόσθετες υπηρεσίες δεν είναι διαθέσιμες στους Επιχειρηματίες.


IV. Εγγραφή του Αγοραστή στο Astratex Club

Πλήρεις κανόνες για το Astratex club - εδώ https://www.astratex.gr/genikoi-oroi-kai-proypotheseis-toy-programmatos-pistis-astratex-club/.


V. Τιμές αγοράς

1. Οι τιμές αγοράς των Αγαθών και των υπηρεσιών αναφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, συμπεριλαμβανομένων τυχόν επιβαρύνσεων που προβλέπονται από το νόμο ή άλλων παρόμοιων χρηματικών πληρωμών. Το κόστος παράδοσης των Αγαθών ποικίλλει ανάλογα με τον τρόπο παράδοσης και πληρωμής της αξίας αγοράς που επιλέγει ο Αγοραστής.

2. Η τιμή αγοράς που δηλώνεται για τα Αγαθά κατά τη στιγμή της παραγγελίας είναι η τιμή αγοράς που δεσμεύει τόσο τον Πωλητή όσο και τον Αγοραστή και δεν αλλάζει μετά την παραγγελία, ακόμη και αν ο Πωλητής αναπροσαρμόσει εκ των υστέρων το ποσό της τιμής αγοράς των Αγαθών ή προβεί σε διαφημιστική έκπτωση. Κατά την ανταλλαγή του ίδιου τύπου Αγαθών με διαφορετικό μέγεθος, ο Αγοραστής καταβάλλει την ίδια τιμή με την τελική τιμή της αρχικής παραγγελίας. Σε περίπτωση που ο Αγοραστής ζητήσει ανταλλαγή για διαφορετικό τύπο Αγαθών, η τιμή των Αγαθών θα είναι η τρέχουσα τιμή καταλόγου και ο Αγοραστής δεν μπορεί να εξαργυρώσει εκπτωτικούς κωδικούς, δωροεπιταγές ή Πιστωτικές μονάδες ως μέρος της ανταλλαγής.

3. Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει την τιμή αγοράς των Αγαθών που προσφέρονται προς πώληση μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και να διοργανώνει προωθητικές εκπτωτικές εκδηλώσεις, σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα νομοθεσία.

4. Ο Πωλητής παρέχει διάφορους τύπους εκπτώσεων (επιβράβευση, ποσότητα, χρήση εκπτωτικών κωδικών κ.λπ.). Κάθε έκπτωση μπορεί να εφαρμοστεί μόνο μία φορά, εκτός εάν αναφέρεται ρητά το αντίθετο. Σε περίπτωση πολλαπλής χρήσης ή σε περίπτωση που η έκπτωση εφαρμόζεται κατά παράβαση των κανόνων της έκπτωσης ή της προωθητικής ενέργειας, ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή της εν λόγω έκπτωσης. Ο Αγοραστής θα ενημερωθεί και θα του προσφερθεί η δυνατότητα να ολοκληρώσει την παραγγελία του χωρίς την εν λόγω έκπτωση.

5. Δωροεπιταγές. Μια δωροεπιταγή είναι αδιαίρετη, δηλ. η πλήρης αξία που αναγράφεται στη δωροεπιταγή πρέπει να εξαργυρωθεί σε μία παραγγελία. Εάν η αξία που αναγράφεται στη δωροεπιταγή είναι μεγαλύτερη από τη συνολική αξία αγοράς μιας παραγγελίας, η διαφορά δεν μεταφέρεται σε νέα δωροεπιταγή και το αχρησιμοποίητο ποσό δεν επιστρέφεται. Η δωροεπιταγή δεν μπορεί να ανταλλαγεί με μετρητά. Μπορούν να εξαργυρωθούν έως και πέντε δωροεπιταγές ανά παραγγελία. Η αγορά μιας δωροεπιταγής δεν υπόκειται σε κωδικό έκπτωσης, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά. Η αγορά μιας δωροεπιταγής δεν παρέχει στον εγγεγραμμένο αγοραστή το δικαίωμα για Πιστωτικές μονάδες.

6. Κωδικός έκπτωσης. Μόνο ένας εκπτωτικός κωδικός μπορεί να εφαρμοστεί ανά παραγγελία. Ο κωδικός έκπτωσης δεν μπορεί να εφαρμοστεί για την αγορά δωροεπιταγής.

7. Η αξία των Πιστωτικών Μονάδων - cashback που χρησιμοποιήθηκαν από την Εγγραφή στο Astratex Club ή εκπτωτικό κουπόνι κατανέμεται πάντα αναλογικά μεταξύ όλων των Αγαθών της παραγγελίας (εκπτωτικά και μη εκπτωτικά). Σε περίπτωση επιστροφής Αγαθών από μια παραγγελία στην οποία έχει εφαρμοστεί ένας εκπτωτικός κωδικός ή Πιστωτικές μονάδες - cashback, οι Χρηματικές μονάδες - επιστροφή μετρητών θα επιστραφούν μετά από όλες αυτές τις εκπτώσεις. Οι εκπτωτικοί κωδικοί έχουν περιορισμένη ισχύ και μπορεί να είναι συγκεκριμένοι για το είδος των Αγαθών, το ποσό της παραγγελίας κ.λ.π. και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία και με συγκεκριμένους όρους. Η επιστροφή ή η αξίωση των Αγαθών δεν ανανεώνει την ισχύ του εκπτωτικού κωδικού. Κατά την επιστροφή των Αγαθών (συμπεριλαμβανομένων των παραγγελιών που δεν παραλαμβάνονται από τον εγγεγραμμένο Αγοραστή από τον μεταφορέα για οποιονδήποτε λόγο), οι χρησιμοποιημένες Πιστωτικές μονάδες - cashback για την αγορά του εγγεγραμμένου Αγοραστή δεν επιστρέφονται στον Λογαριασμό Πελάτη. Μόνο οι Χρηματικές μονάδες που έχουν χρησιμοποιηθεί επιστρέφονται.


VI. Όροι πληρωμής

1. Η πληρωμή της αξίας της αγοράς πραγματοποιείται αποκλειστικά σε Ευρώ.

2. Ο Αγοραστής μπορεί να επιλέξει κατά τη διαδικασία πραγματοποίησης της παραγγελίας μεταξύ των τρόπων πληρωμής της αξίας αγοράς των Αγαθών:
  • Πληρωμή κατά την παράδοση: με αντικαταβολή κατά την παραλαβή των Αγαθών από τον ταχυμεταφορέα/courier ή στο σημείο παράδοσης του συνεργάτη, με μετρητά ή κάρτα.
  • Πληρωμή προκαταβολικά (πληρωμή χωρίς μετρητά): πληρωμή με κάρτα,
  • Εξαργύρωση Χρηματικών μονάδων ή Πιστωτικών μονάδων επιστροφής χρημάτων (cashback).

3. Ο επιλεγμένος τρόπος πληρωμής της αξίας αγοράς μπορεί να αλλάξει μετά την παραγγελία μόνο με τη συγκατάθεση του Πωλητή.

4. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους επιμέρους τρόπους πληρωμής μπορείτε επίσης να βρείτε στην ενότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος Αποστολή και πληρωμή - https://www.astratex.gr/apostoli-kai-pliromi/.


VII. Όροι παράδοσης

1. Τα Αγαθά παραδίδονται από τον Πωλητή αποκλειστικά από το έδαφος της Τσεχικής Δημοκρατίας.

2. Ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να παραδώσει τα αγαθά στον Αγοραστή μαζί με όλα τα μέρη ή τα εξαρτήματα, σύμφωνα με τη Σύμβαση Αγοράς. Ο Αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ των ακόλουθων τρόπων παράδοσης των αγαθών κατά την υποβολή της παραγγελίας:
  • παράδοση με ταχυμεταφορέα/courier στη διεύθυνση που αναφέρεται στην παραγγελία
  • Παραλαβή από το υποκατάστημα του ταχυμεταφορέα/courier

3. Ο Πωλητής εκπληρώνει την υποχρέωσή του να παραδώσει τα Αγαθά στον Αγοραστή τη στιγμή που επιτρέπει στον Αγοραστή να παραλάβει τα αγαθά στον τόπο παράδοσης και ειδοποιεί εγκαίρως τον Αγοραστή. Εάν ο Πωλητής πρόκειται να αποστείλει τα Αγαθά, ο Πωλητής παραδίδει τα Αγαθά στον Αγοραστή (την Επιχείρηση) παραδίδοντάς τα στον πρώτο μεταφορέα για μεταφορά στον Αγοραστή και επιτρέποντας στον Αγοραστή να ασκήσει τα δικαιώματά του βάσει της σύμβασης μεταφοράς έναντι του μεταφορέα. Τα Αγαθά παραδίδονται στον Αγοραστή - Καταναλωτή μόνο τη στιγμή που γίνεται η παράδοση των Αγαθών από τον μεταφορέα.

4. Εφόσον τα Αγαθά βρίσκονται σε απόθεμα, ο Πωλητής αποστέλλει τα Αγαθά στον Αγοραστή, κατά κανόνα, εντός δύο με πέντε εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία σύναψης της Σύμβασης Αγοράς. Σε περίπτωση που ο Αγοραστής έχει επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πληρωμή χωρίς μετρητά, τα Αγαθά αποστέλλονται κατά κανόνα εντός δύο εργάσιμων ημερών από την ημέρα κατά την οποία πιστώνεται στον λογαριασμό του Πωλητή η πληρωμή της αξίας αγοράς.

5. Οι ημερομηνίες παράδοσης των Αγαθών που αναφέρονται στην ιστοσελίδα είναι ενημερωτικές. Βασίζονται στους εκτιμώμενους χρόνους παράδοσης των μεταφορικών εταιρειών.

6. Τα έξοδα αποστολής και συσκευασίας, τα οποία ο Αγοραστής έχει επιλέξει στην παραγγελία, επιβαρύνουν τον Αγοραστή και τα έξοδα αυτά διέπονται από τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του Πωλητή. Το κόστος αποστολής των Αγαθών, καθώς και πληροφορίες σχετικά με τις μεθόδους αποστολής των Αγαθών στον Αγοραστή, είναι διαθέσιμα στην ενότητα Αποστολή και πληρωμή - https://www.astratex.gr/apostoli-kai-pliromi/ του ηλεκτρονικού καταστήματος.


VIII. Αποχώρηση από τη Σύμβαση Αγοράς και ακύρωση της σύμβασης με συμφωνία

1. Ο Πωλητής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς που έχει συναφθεί με τον Αγοραστή σε περίπτωση που τα παραγγελθέντα Αγαθά δεν κατασκευάζονται πλέον ή δεν παραδίδονται, καθώς και σε περίπτωση προφανούς σφάλματος στην τιμή των Αγαθών (δηλαδή τιμή προφανώς διαφορετική από τη συνήθη τιμή για το συγκεκριμένο είδος/τύπο Αγαθών).

2. Ο Πωλητής δικαιούται επίσης να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς εάν ο Αγοραστής δεν προβεί σε πληρωμή χωρίς μετρητά εντός μίας εργάσιμης ημέρας από την ημερομηνία σύναψης της Σύμβασης Αγοράς.

3. Η Σύμβαση Αγοράς ακυρώνεται με συμφωνία των μερών τη στιγμή που ο Πωλητής ενημερώνει τον Αγοραστή για την αποδοχή της πρότασης ακύρωσης της Σύμβασης Αγοράς.


IX. Όροι υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Αγοράς από τον Αγοραστή που είναι Καταναλωτής

1. Σύμφωνα με το άρθρο 1829 του Αστικού Κώδικα, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς χωρίς αιτιολόγηση εντός 14 ημερών από την παραλαβή των αγαθών ή από την παραλαβή της τελευταίας παράδοσης των Αγαθών, εάν η αγορά περιλαμβάνει πολλά είδη Αγαθών ή τα Αγαθά αποτελούνται από πολλά μέρη. Εκτός από το προαναφερόμενο νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης, ο Πωλητής παρέχει οικειοθελώς στον Αγοραστή τη δυνατότητα επιστροφής ή ανταλλαγής των Αγαθών για περίοδο 30 ημερών από την παραλαβή των Αγαθών.

2. Διαδικασία υπαναχώρησης:
  • Το αργότερο την 30ή ημέρα μετά την παραλαβή των Αγαθών, πρέπει να αποσταλεί στον Πωλητή δήλωση πρόθεσης υπαναχώρησης από τη Σύμβαση.
  • Ο Αγοραστής οφείλει να αποστείλει τα Αγαθά, μαζί με το δελτίο αποστολής (απόδειξη) ή την χάρτινη κάρτα "Αλλαγή και επιστροφή προϊόντων" ή σε περίπτωση που δεν τα κρατήσατε, αρκεί ένα χαρτί με τα στοιχεία σας, για την αναγνώριση της Σύμβασης Αγοράς (ώστε να μπορούμε να προσδιορίσουμε ποια Αγαθά σύμφωνα με ποια Σύμβαση Αγοράς είναι), στον Πωλητή στη διεύθυνση: Agios Dimitriou Extension 201, Toumpa, Thessaloniki P.O. 54638, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, αλλά το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή. Σύμφωνα με το άρθρο 1820 παράγραφος 1 στοιχείο ζ) και το άρθρο 1832 παράγραφος 3 του Αστικού Κώδικα, ο Πωλητής αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των Αγαθών κατά την υπαναχώρηση από τη Σύμβαση Αγοράς. Τα επιστρεφόμενα Αγαθά δεν θα πρέπει να φέρουν σημάδια χρήσης, θα πρέπει να είναι άθικτα και πλήρη (συμπεριλαμβανομένων των εξαρτημάτων). Ο Αγοραστής, κατά την υπαναχώρηση από τη Σύμβαση Αγοράς, ευθύνεται μόνο για τη μείωση της αξίας των Αγαθών λόγω χειρισμού των Αγαθών με τρόπο διαφορετικό από αυτόν που είναι απαραίτητος για την αρχική χρήση των Αγαθών, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργικότητάς τους.

3. Μετά την υπαναχώρηση του Αγοραστή από τη Σύμβαση Αγοράς, ο Πωλητής επιστρέφει τα χρήματα στον Αγοραστή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, αλλά το αργότερο εντός 10 ημερών από την υπαναχώρηση από τη Σύμβαση Αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης που αντιστοιχούν στη φθηνότερη μέθοδο παράδοσης των Αγαθών που προσφέρει ο Πωλητής σύμφωνα με το άρθρο 1832 παράγραφος 2 του Αστικού Κώδικα. Ωστόσο, ο Πωλητής δεν έχει υποχρέωση να επιστρέψει τα χρήματα που έλαβε από τον Αγοραστή πριν ο Αγοραστής παραδώσει τα Αγαθά στον Πωλητή ή αποδείξει ότι έστειλε τα Αγαθά στον Πωλητή, όποιο από τα δύο είναι προγενέστερο.

4. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1832 παράγραφος 1 του Αστικού Κώδικα, εάν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς, όλα τα χρήματα που έλαβε ο Πωλητής από τον αγοραστή στο πλαίσιο της Σύμβασης Αγοράς επιστρέφονται στον αγοραστή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο εντός δέκα ημερών από την υπαναχώρηση από τη Σύμβαση, εκτός από τις λεγόμενες "Επιπρόσθετες υπηρεσίες". Ο Αγοραστής επιλέγει τον τρόπο με τον οποίο επιθυμεί να επιστραφούν τα χρήματα στην ηλεκτρονική φόρμα Επιστροφής/Ανταλλαγής ή αναφέρει τις πληροφορίες ευανάγνωστα στη συνοδευτική επιστολή του πακέτου επιστροφής. για την επιστροφή των χρημάτων είναι απαραίτητο να δοθεί ο προσωπικός αριθμός τραπεζικού λογαριασμού του Αγοραστή. Μόνο εάν αυτός ο τρόπος επιστροφής δεν είναι δυνατός, ο Πωλητής θα επιστρέψει στον Αγοραστή το ποσό με τραπεζικό έμβασμα κατόπιν αμοιβαίας συμφωνίας. Η επιστροφή των χρημάτων που έλαβε ο Αγοραστής με άλλο τρόπο θα γίνει μόνο εάν ο Αγοραστής συμφωνεί με αυτό και εάν δεν προκύψουν πρόσθετα έξοδα.
Τα χρήματα δεν μπορούν να επιστραφούν σε αριθμούς λογαριασμών ιδρυμάτων πληρωμών (αποπληρωμές δανείων, πιστώσεων, ταμιευτηρίου κ.λπ.).

5. Δικαίωμα σε προωθητικό όφελος (δώρο, έκπτωση ή άλλο πλεονέκτημα) παρέχεται εάν η παραγγελία πληροί όλους τους κανόνες της εκάστοτε ανακοινωθείσας προωθητικής ενέργειας. Σε περίπτωση που ο Αγοραστής υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς, το δικαίωμα αυτό λήγει. Ο Αγοραστής οφείλει να επιστρέψει το δώρο μαζί με τα μη συμμορφούμενα Αγαθά στον Πωλητή. Εάν ο Αγοραστής επιστρέψει μόνο ένα μέρος των Αγαθών και η αξία των Αγαθών που παρακρατήθηκαν δεν υπερβαίνει το καθορισμένο όριο για το δικαίωμα στο δώρο, ο Αγοραστής υποχρεούται επίσης να επιστρέψει το δώρο. Διαφορετικά, θα χρεωθεί με την κανονική τιμή του δώρου.

6. Ανταλλαγή και Επιστροφή μέσω e-shop. Ο Πωλητής επιτρέπει στον Αγοραστή να επιστρέψει ή να ανταλλάξει τα Αγαθά χρησιμοποιώντας την online φόρμα – Αλλαγή και Επιστροφή, όπου ο Αγοραστής θα λάβει επίσης πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα αποστολής των αγαθών πίσω δωρεάν. Ο Αγοραστής μπορεί να χρησιμοποιήσει την ανταλλαγή και επιστροφή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος επανειλημμένα για μία παραγγελία. Ένας κωδικός έκπτωσης δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά την online ανταλλαγή Αγαθών μέσω της παραπάνω ηλεκτρονικής φόρμας. Πιστωτικές μονάδες – cashback του εγγεγραμμένου Αγοραστή μπορεί να χρησιμοποιηθούν μόνο εάν ο εγγεγραμμένος Αγοραστής έχει επίσης πιστώσει Χρηματικές μονάδες (που αποκτήθηκαν, για παράδειγμα, με την επιστροφή των Αγαθών στο Λογαριασμό του Πελάτη). Σε περίπτωση ανταλλαγής Αγαθών εκτός της προαναφερθείσας ηλεκτρονικής φόρμας, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν τυχόν πιστώσεις.


X. Δικαιώματα από εσφαλμένη εκτέλεση, εγγύηση

1. Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του Αγοραστή ότι τα Αγαθά είναι απαλλαγμένα από ελαττώματα κατά την παραλαβή τους. Ειδικότερα, ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του Αγοραστή ότι κατά τη στιγμή που τα Αγαθά έχουν μεταβιβαστεί στον Αγοραστή και έχει περιέλθει ο κίνδυνος ζημίας των Αγαθών,
  • τα Αγαθά έχουν τα χαρακτηριστικά που συμφωνήθηκαν μεταξύ των μερών και, ελλείψει συμφωνίας, τα χαρακτηριστικά που περιέγραψε ο Πωλητής ή ο κατασκευαστής ή που ανέμενε ο Αγοραστής ενόψει της φύσης των Αγαθών και βάσει της διαφήμισης που πραγματοποίησαν,
  • τα Αγαθά είναι κατάλληλα για τον σκοπό για τον οποίο ο Πωλητής δηλώνει ότι πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ή για τον οποίο χρησιμοποιούνται συνήθως τα Αγαθά αυτού του είδους,
  • τα Αγαθά ανταποκρίνονται ως προς την ποιότητα ή την κατασκευή στο συμφωνηθέν δείγμα ή υπόδειγμα, εάν η ποιότητα ή η κατασκευή καθορίστηκε με αναφορά στο συμφωνηθέν δείγμα ή υπόδειγμα,
  • τα Αγαθά έχουν την κατάλληλη ποσότητα, μέτρο ή βάρος και
  • τα Αγαθά συμμορφώνονται με τις νομικές απαιτήσεις.
2. Ο Αγοραστής δικαιούται να ασκήσει το δικαίωμα αξίωσης για κάθε ελάττωμα που παρουσιάζεται στα Αγαθά εντός είκοσι τεσσάρων μηνών από την παραλαβή τους. Τα ανωτέρω δεν ισχύουν:
  • για Αγαθά που πωλήθηκαν σε χαμηλότερη τιμή για ελάττωμα για το οποίο συμφωνήθηκε η χαμηλότερη τιμή,
  • φθορά που προκαλείται από τη συνήθη χρήση των Αγαθών,
  • στην περίπτωση μεταχειρισμένων Αγαθών, για ελάττωμα που αντιστοιχεί στο βαθμό χρήσης ή φθοράς που είχαν τα Αγαθά όταν παραλήφθηκαν από τον Αγοραστή ή
  • εάν το απαιτεί η φύση του αντικειμένου.

3. Εάν η πλημμελής εκτέλεση συνιστά ουσιώδη παραβίαση της Σύμβασης Αγοράς, ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να:

  • να αποκαταστήσει το ελάττωμα με την παράδοση νέων Αγαθών χωρίς ελάττωμα ή με την παράδοση των Αγαθών που λείπουν, εκτός εάν αυτό είναι παράλογο λόγω της φύσης του ελαττώματος, αλλά εάν το ελάττωμα αφορά μόνο ένα μέρος των Αγαθών, ο Αγοραστής μπορεί να απαιτήσει μόνο την αντικατάσταση του μέρους, εάν αυτό δεν είναι δυνατό, μπορεί να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς. Ωστόσο, εάν αυτό είναι δυσανάλογο σε σχέση με τη φύση του ελαττώματος, ιδίως εάν το ελάττωμα μπορεί να αποκατασταθεί χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, ο Αγοραστής δικαιούται να ζητήσει την αποκατάσταση του ελαττώματος χωρίς επιβάρυνση,
  • να αποκαταστήσει το ελάττωμα με επισκευή των Αγαθών,
  • εύλογη έκπτωση επί της τιμής αγοράς ή
  • να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς.
  • Ο Αγοραστής ενημερώνει τον Πωλητή για το δικαίωμα που έχει επιλέξει κατά την κοινοποίηση του ελαττώματος ή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση μετά την κοινοποίηση του ελαττώματος. Ο Αγοραστής δεν μπορεί να αλλάξει την επιλογή που έκανε χωρίς τη συγκατάθεση του Πωλητή, αυτό δεν ισχύει εάν ο Αγοραστής έχει ζητήσει την επισκευή ελαττώματος που αποδεικνύεται ανεπανόρθωτο. Εάν ο Πωλητής δεν αποκαταστήσει τα ελαττώματα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή ειδοποιήσει τον Αγοραστή ότι δεν πρόκειται να αποκαταστήσει τα ελαττώματα, ο Αγοραστής μπορεί να ζητήσει εύλογη έκπτωση επί της τιμής αγοράς αντί της αποκατάστασης του ελαττώματος ή να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς. Ο Αγοραστής δικαιούται επίσης εύλογη έκπτωση εάν ο Πωλητής δεν μπορεί να παραδώσει νέο προϊόν χωρίς ελαττώματα, να αντικαταστήσει το τμήμα του ή να επισκευάσει το προϊόν, καθώς και εάν ο Πωλητής δεν αποκαταστήσει το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή εάν η αποκατάσταση του ελαττώματος θα προκαλούσε στον Αγοραστή σημαντικές δυσκολίες.

    4. Εάν η εσφαλμένη εκτέλεση αποτελεί ασήμαντη παραβίαση της Σύμβασης Αγοράς, ο Αγοραστής δικαιούται την εξάλειψη του ελαττώματος ή εύλογη έκπτωση επί της τιμής αγοράς. Εφόσον ο Αγοραστής δεν ασκήσει το δικαίωμα έκπτωσης επί της τιμής αγοράς ή δεν υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς, ο Πωλητής μπορεί να προμηθεύσει αυτό που λείπει ή να αποκαταστήσει το νομικό σφάλμα. Άλλα ελαττώματα μπορούν να αποκατασταθούν από τον Πωλητή κατ' επιλογήν του με επισκευή του αντικειμένου ή με προμήθεια νέου αντικειμένου. Εάν ο Πωλητής δεν αποκαταστήσει ή αρνηθεί να αποκαταστήσει εγκαίρως το ελάττωμα των Αγαθών, ο Αγοραστής μπορεί να απαιτήσει μείωση της τιμής αγοράς ή να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Αγοράς. Ο Αγοραστής δεν μπορεί να αλλάξει την επιλογή που έκανε χωρίς τη συγκατάθεση του Πωλητή.

    5. Ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να ζητήσει την παράδοση νέων Αγαθών ή την αντικατάσταση εξαρτημάτων ακόμη και σε περίπτωση επισκευάσιμου ελαττώματος, εάν τα Αγαθά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σωστά λόγω επανάληψης του ελαττώματος μετά την επισκευή ή λόγω μεγαλύτερου αριθμού ελαττωμάτων. Στην περίπτωση αυτή, ο Αγοραστής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση.

    6. Εάν τα Αγαθά, η συσκευασία τους, οι οδηγίες που επισυνάπτονται στα Αγαθά ή η διαφήμιση σύμφωνα με άλλους νομικούς κανονισμούς υποδεικνύουν το χρονικό διάστημα για το οποίο το αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ο Πωλητής παρέχει στον Αγοραστή εγγύηση ποιότητας στο βαθμό αυτό. Με την εγγύηση ποιότητας, ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση ότι τα Αγαθά θα είναι κατάλληλα για τον συνήθη σκοπό τους ή θα διατηρούν τα συνήθη χαρακτηριστικά τους για ορισμένο χρονικό διάστημα. Η περίοδος εγγύησης αρχίζει από την παράδοση των αγαθών στον Αγοραστή, εάν τα Αγαθά έχουν αποσταλεί στο πλαίσιο της Σύμβασης Αγοράς, αρχίζει από την άφιξη των Αγαθών στον προορισμό τους. Ο Αγοραστής δεν δικαιούται την εγγύηση εάν το ελάττωμα προκλήθηκε από εξωτερικό γεγονός αφού ο κίνδυνος ζημίας έχει μεταβιβαστεί στον Αγοραστή. Αυτό δεν ισχύει εάν ο Πωλητής προκάλεσε το ελάττωμα.

    7. Τα δικαιώματα από ελαττώματα ασκούνται στον Πωλητή (εφεξής καλούμενα και ως "αξίωση"). Η αξίωση μπορεί να ασκηθεί με βάση μια ειδοποίηση αξίωσης, την οποία ο Αγοραστής αποστέλλει μαζί με τα αξιούμενα αγαθά δωρεάν στη διεύθυνση ASTRATEX (ΕΛΤΑ courier), Agios Dimitriou Extension 201, Toumpa, Thessaloniki P.O. 54638. Εάν ο Αγοραστής ασκήσει το δικαίωμα ελαττωματικής εκτέλεσης, ο Πωλητής επιβεβαιώνει εγγράφως πότε ασκήθηκε το δικαίωμα, καθώς και την επισκευή και τη διάρκειά της.


    XI. Ειδικές διατάξεις για τον χειρισμό των αξιώσεων του Αγοραστή που είναι Καταναλωτής

    1. Ο Πωλητής ή ένας εξουσιοδοτημένος από αυτόν υπάλληλος αποφασίζει για την καταγγελία αμέσως, σε πολύπλοκες περιπτώσεις εντός τριών εργάσιμων ημερών. Στην προθεσμία αυτή δεν περιλαμβάνεται ο χρόνος που απαιτείται ανάλογα με το είδος των Αγαθών για την επαγγελματική αξιολόγηση του ελαττώματος. Η καταγγελία, συμπεριλαμβανομένης της άρσης του ελαττώματος, πρέπει να διευθετηθεί χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία της καταγγελίας, εκτός εάν ο Πωλητής και ο Αγοραστής συμφωνήσουν για μεγαλύτερη προθεσμία. Μετά τη λήξη αυτής της προθεσμίας, ο Αγοραστής έχει τα ίδια δικαιώματα όπως αν επρόκειτο για ελάττωμα που δεν μπορεί να αποκατασταθεί.

    2. Ο Πωλητής υποχρεούται να χορηγήσει στον Αγοραστή γραπτή επιβεβαίωση για το πότε ο Αγοραστής άσκησε το δικαίωμα αξίωσης, ποιο είναι το περιεχόμενο της απαίτησης και ποια μέθοδο διευθέτησης της αξίωσης απαιτεί ο Αγοραστής, καθώς και επιβεβαίωση της ημερομηνίας και της μεθόδου διευθέτησης της αξίωσης, συμπεριλαμβανομένης της επιβεβαίωσης της επισκευής και της διάρκειάς της, ή γραπτή αιτιολόγηση για την απόρριψη της αξίωσης. Όλες οι παραπάνω πληροφορίες αποστέλλονται στον Αγοραστή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (επισυνάπτεται στην επιβεβαίωση παραλαβής της αξίωσης και στην έκθεση αξίωσης).

    3. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1820 (1) (ι) του Αστικού Κώδικα, ο Πωλητής ενημερώνει ότι ο Αγοραστής μπορεί να απευθυνθεί στον φορέα ελέγχου, που είναι η τσεχική Αρχή Εμπορικού Ελέγχου, με εξώδικη καταγγελία. Η τσεχική Αρχή Επιθεώρησης Εμπορίου χειρίζεται τις εξωδικαστικές καταγγελίες των καταναλωτών με τον τρόπο και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζει η σχετική νομοθεσία.


    XII. Πολιτική απορρήτου

    Οι απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων βρίσκονται εδώ: https://https://www.astratex.gr/politiki-aporritoy/.


    XIII. Επίλυση διαφορών

    1. Ενδεχόμενες αμοιβαίες διαφορές μεταξύ του Πωλητή και του Αγοραστή επιλύονται οριστικά από τα Γενικά δικαστήρια.

    2. Ο Αγοραστής, ο οποίος είναι καταναλωτής, έχει το δικαίωμα εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικής διαφοράς που προκύπτει από τη Σύμβαση Αγοράς ή από σύμβαση παροχής υπηρεσιών σύμφωνα με τον νόμο αριθ. 634/1992 Κ.Δ.Π., για την προστασία των καταναλωτών, όπως ισχύει. Ο φορέας που δικαιούται να προβεί σε εξωδικαστική επίλυση των διαφορών είναι, σε σχέση με τον Πωλητή, ιδίως η Τσεχική Αρχή Επιθεώρησης Εμπορίου (https://www.coi.cz/). Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Τσεχικής Αρχής Επιθεώρησης Εμπορίου.

    3. Η εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικής διαφοράς ξεκινά αποκλειστικά κατόπιν αιτήματος του καταναλωτή και μόνο εάν η διαφορά δεν έχει επιλυθεί απευθείας με τον Πωλητή. Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί το αργότερο εντός 1 έτους από την ημερομηνία κατά την οποία ο καταναλωτής άσκησε για πρώτη φορά το δικαίωμά του, το οποίο αποτελεί αντικείμενο της διαφοράς, με τον Πωλητή.

    4. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να κινήσει την εξωδικαστική επίλυση διαφορών ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας ODR που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο ec.europa.eu/.

    5. Η παρούσα διαδικασία δεν αποτελεί διαμεσολάβηση σύμφωνα με τον νόμο αριθ. 202/2012 Συλ. για τη διαμεσολάβηση, όπως τροποποιήθηκε, ούτε διαδικασία διαιτησίας σύμφωνα με τον νόμο αριθ. 216/1994 Συλ. για τη διαιτησία και την εκτέλεση διαιτητικών αποφάσεων, όπως τροποποιήθηκε, και η χρήση της δεν επηρεάζει το δικαίωμα των μερών να προσφύγουν με την αξίωσή τους στην τσεχική Αρχή Επιθεώρησης Εμπορίου ή στο δικαστήριο.

    6. Κατά τη διάρκεια της διάρκειας των διαπραγματεύσεων εξωδικαστικού συμβιβασμού, οι προθεσμίες παραγραφής βάσει του Αστικού Κώδικα δεν τρέχουν ούτε αρχίζουν, εκτός εάν ένα από τα μέρη της διαφοράς αρνηθεί ρητά τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων.


    XIV. Τελικές διατάξεις

    Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ισχύουν και εφαρμόζονται όπως αναφέρονται στην ιστοσελίδα του Πωλητή κατά την ημερομηνία αποστολής της ηλεκτρονικής παραγγελίας από τον Αγοραστή. Η ισχύουσα έκδοση των Όρων και Προϋποθέσεων αποστέλλεται επίσης στον Αγοραστή μαζί με την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Οι αλλαγές στους όρους και τις προϋποθέσεις υπόκεινται σε αλλαγές.