Μενού

Συχνές Ερωτήσεις


Datum: 28.8.2018


Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών μας. Για λόγους σαφήνειας, τα ερωτήματα κατηγοριοποιούνται σε:

Πληροφορίες σχετικά με την αγορά

Κωδικοί έκπτωσης, δωροεπιταγές

Κουμπαράς

Αλλαγή προϊόντων

Επιστροφή προϊόντων

Πληροφορίες σχετικά με την αγορά

Υπάρχει δυνατότητα δοκιμής των προϊόντων;


Δυστυχώς, δεν υπάρχει ακόμα αυτή η δυνατότητα. Η παραγγελία και η δοκιμή τον προϊόντων με την άνεση του σπιτιού σας. Αν αποφασίσετε να επιστρέψετε προϊόντα τα αποστέλλετε στη διεύθυνση συλλογής του καταστήματός μας ΕΔΩ. Εάν επιλέξατε λάθος μέγεθος μπορείτε να αλλάξετε εύκολα το προϊόν μέσω της "On-line" αλλαγής ΕΔΩ.

Πώς μπορώ να διαπιστώσω πότε ακριβώς θα παραδοθεί το πακέτο μου;


Μόλις παραδώσουμε το πακέτο της παραγγελίας σας στην εταιρεία μεταφορών, θα σας στείλουμε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον αριθμό παράδοσης της αποστολής. Στην ιστοσελίδα της επιλεγμένης εταιρείας μεταφορών, μπορείτε να παρακολουθείτε on-line το πακέτο σας και να διαπιστώσετε πού και πότε θα παραδοθεί.

Παράγγειλα προϊόντα στο κατάστημά σας, αλλά δεν έλαβα καμία πληροφορία σχετικά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου. Πώς μπορώ να προχωρήσω;


Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία, θα λάβετε ένα e-mail με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Αν δεν λάβατε το e-mail ή δεν είστε σίγουροι για την κανονική διεκπεραίωση της παραγγελίας, επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό τηλεφώνου 061 998 9767 ή γράψτε μας στη διεύθυνση e-mail info@astratex.gr.

Επέλεξα πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα αλλά δεν έλαβα τα στοιχεία πληρωμής. Πώς μπορώ να προχωρήσω;


Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία πληρωμής στο e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Ο αριθμός λογαριασμού για πληρωμή είναι 10400212-00029579-00000002, πληκτρολογήστε τον αριθμό παραγγελίας ως μεταβλητό σύμβολο. Αν δεν είστε σίγουροι για τα στοιχεία που πρέπει να εισαγάγετε κατά την πληρωμή, επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στη διεύθυνση info@astratex.gr ή τηλεφωνήστε στο 061 998 9767.

Επέλεξα τρόπο πληρωμής με κάρτα αλλά η πληρωμή απέτυχε. Τι πρέπει να κάνω;


Μπορείτε να επιστρέψετε στην πληρωμή. Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία, θα λάβετε ένα e-mail με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Περιλαμβάνει επίσης έναν σύνδεσμο μέσω του οποίου μπορείτε να μεταβείτε στην πύλη πληρωμών και να πραγματοποιήσετε την πληρωμή.

Έστειλα προϊόντα προς επιστροφή, αλλά δεν έλαβα ακόμα καμία πληροφορία. Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες;


Επεξεργαζόμαστε τις αξιώσεις επιστροφής εντός 30 ημερών από την παραλαβή της αποστολής, κάθε πελάτης ενημερώνεται για την κατάσταση της διαδικασίας επιστροφής μέσω e-mail. Εάν θέλετε πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της διαδικασίας επιστροφής σας ή εάν έχετε αμφιβολίες σχετικά με την παραλαβή της αποστολής σας, καλέστε τον αριθμό τηλεφώνου 061 998 9767 ή γράψτε e-mail στη διεύθυνση info@astratex.gr.

Κωδικοί έκπτωσης, δωροεπιταγές

Τι είναι ο κωδικός έκπτωσης;


Ο κωδικός έκπτωσης αποτελείται από μερικά γράμματα και αριθμούς και σας παρέχει τη δυνατότητα έκπτωσης για τις αγορές σας. Οι κωδικοί έκπτωσης δημοσιεύονται στα πλαίσια διαφημιστικών ενεργειών ή αποστέλλονται με e-mail. Μετά την εφαρμογή του κωδικού, η τιμή των προϊόντων στο καλάθι αγορών μειώνεται κατά ένα σταθερό ποσό ή ποσοστό έκπτωσης.

Τι είναι η δωροεπιταγή;


Η δωροεπιταγή είναι ένα εκπτωτικό κουπόνι το οποίο μπορεί να είναι σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Η αξία που αναφέρεται πάνω έχει ήδη καταβληθεί και αφαιρείται από την αγορά σας. Στην δωροεπιταγή θα βρείτε έναν κωδικό έκπτωσης τον οποίο εφαρμόζετε στο καλάθι αγορών σας. Η δωροεπιταγή είναι ένα πρακτικό δώρο γιατί ο κάτοχός της μπορεί να επιλέξει τα προϊόντα που θέλει.

Πού μπορώ να εφαρμόσω τον κωδικό έκπτωσης και την δωροεπιταγή μου;


Στο καλάθι αγορών, κάτω από την σύναψη της παραγγελίας, υπάρχουν πλαίσια για να καταχωρήσετε τον κωδικό έκπτωσης και την δωροεπιταγή. Πληκτρολογήστε τους κωδικούς με τη μορφή γραμμάτων και αριθμών και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο για εφαρμογή. Το ύψος της έκπτωσης θα εμφανιστεί αριθμητικά κάτω από τα προϊόντα του καλαθιού αγορών. Μπορείτε να εφαρμόσετε μόνο έναν κωδικό έκπτωσης και μία δωροεπιταγή σε μία παραγγελία.

Ξέχασα να εισάγω τον κωδικό έκπτωσης στην παραγγελία, μπορώ να τον εφαρμόσω ακόμα;


Επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό τηλεφώνου 061 998 9767 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@astratex.hu. Εάν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη συσκευαστεί και αποσταλεί, η έκπτωση θα εφαρμοστεί από τους υπαλλήλους του κέντρου. Μπορείτε να εφαρμόσετε μόνο έναν κωδικό έκπτωσης και μία δωροεπιταγή σε μία παραγγελία.

Κουμπαράς

Τι είναι ο κουμπαράς;


Ο κουμπαράς είναι ένα σύστημα επιβράβευσης για τους πιστούς πελάτες χάρη στο οποίο μπορείτε να αποκτήσετε έκπτωση 8% για την επόμενη αγορά σας. Ο κουμπαράς προορίζεται μόνο για εγγεγραμμένους πελάτες.

Πότε θα πιστωθεί το ποσό στον Κουμπαρά και μέχρι πότε μπορώ να το χρησιμοποιήσω;


Τα χρήματα θα πιστωθούν στον Κουμπαρά σας εντός 15 εργάσιμων ημερών από την πληρωμή της παραγγελίας. Το ποσό στον Κουμπαρά έχει ισχύ 6 μήνες.

Ποιο είναι το ύψος του ποσού που θα πιστωθεί στον Κουμπαρά μου;


Στον Κουμπαρά θα πιστωθεί ποσό ύψους 8 % της αξίας των προϊόντων της αγοράς. Πρόκειται μόνο για προϊόντα που δεν επιστρέψατε, δηλ. προϊόντα που πραγματικά διατηρείτε στην κατοχή σας. Κατά την επιστροφή των προϊόντων το ποσό που χρησιμοποιήσατε από τον κουμπαρά δεν επιστρέφεται.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το ποσό του Κουμπαρά;


Με το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στον Κουμπαρά σας, μπορείτε να πληρώσετε αποκλειστικά για αγορές (ή μέρη αυτών) στον ιστότοπο www.astratex.cz. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ποσό του Κουμπαρά για να πληρώσετε προϊόντα. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ποσό για την κάλυψη εξόδων αποστολής. Η αξία του Κουμπαρά δεν μπορεί να καταβληθεί σε μετρητά.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση του Κουμπαρά;


Μπορείτε να παρακολουθήσετε το ποσό στον Κουμπαρά μέσω του λογαριασμού σας αφού συνδεθείτε. Ο κουμπαράς προορίζεται μόνο για εγγεγραμμένους πελάτες.

Πλήρωσα και παρέλαβα την παραγγελία αλλά τα χρήματα δεν μπήκαν στον κουμπαρά. Γιατί;


Στο κατάστημα μας σύμφωνα με το νόμο έχετε προθεσμία 14 ημερών για επιστροφή των προϊόντων χωρίς αιτιολόγηση. Περιμένουμε μέχρι να εξακριβώσουμε ποια προϊόντα θα κρατήσετε. Μετά από αυτή την προθεσμία, δηλαδή περίπου 15 εργάσιμες ημέρες μετά την πληρωμή της παραγγελίας σας, θα πιστωθεί το ποσό στον Κουμπαρά,

Δεν κατάφερα να χρησιμοποιήσω τον Κουμπαρά. Μπορώ να τον χρησιμοποιήσω εκ των υστέρων;


Εάν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη συσκευαστεί και αποσταλεί, το ποσό του Κουμπαρά θα εφαρμοστεί από τους υπαλλήλους του κέντρου. Επικοινωνήστε το συντομότερο με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό τηλεφώνου 061 998 9767 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@astratex.gr.

Αλλαγή προϊόντων

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα;


Ναι, βεβαίως. Εάν τα προϊόντα δεν σας ικανοποιούν και επιθυμείτε να τα αλλάξετε, μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους. Μαζί με τα προϊόντα που συσκευάσατε αποστείλετε και το συμπληρωμένο δελτίο επιστροφής στη διεύθυνση της αποθήκης μας XXXXXXX (Frogman / Astratex ID 118, Szecheneyi utca 44-46, 4110, Biharkeresztes).

Συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία online αλλαγής για την αλλαγή των προϊόντων.

Τι είναι η online αλλαγή και πώς λειτουργεί;


Η online αλλαγή είναι ένας εύκολος τρόπος αλλαγής των προϊόντων που δεν σας ταιριάζουν - τα πλεονεκτήματα της online αλλαγής είναι η άμεση κράτηση των νέων προϊόντων της επιλογής σας καθώς και το γεγονός ότι καλύπτουμε τα ταχυδρομικά τέλη για τα νέα προϊόντα που αποστέλλονται. Μπορείτε να κάνει την online αλλαγή ΕΔΩ.

Αφού καταχωρήσετε τον αριθμό παραγγελίας και τη διεύθυνση e-mail σας, θα απεικονιστούν τα προϊόντα της παραγγελίας. Επισημάνετε online ποια προϊόντα επιθυμείτε να επιστρέψετε και επιλέξτε νέα προϊόντα.

Θα διεκπεραιώσουμε το αίτημά σας για αλλαγή εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του πακέτου με τα προϊόντα προς επιστροφή. Θα σας ενημερώνουμε για την κατάσταση της διαδικασίας αλλαγής μέσω e-mail.

Αγόρασα προϊόντα σε προσφορά και τώρα η τιμή τους είναι διαφορετική, θα πρέπει να πληρώσω τη διαφορά;


Όταν αλλάζετε το μέγεθος των προϊόντων διατηρείται η τιμή της αρχικής παραγγελίας. Όταν επιλέγετε διαφορετικά προϊόντα από τα προϊόντα της αρχικής παραγγελίας χρεώνεστε με την τρέχουσα τιμή από την ιστοσελίδα μας.

Μπορώ να εφαρμόσω τον κωδικό έκπτωσης στην online αλλαγή;


Στην online αλλαγή δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό έκπτωσης ή Κουμπαρά.

Είναι δυνατή η επανάληψη της online αλλαγής;


Η online αλλαγή μπορεί να εφαρμοστεί μόνο μία φορά και μόνο στην αρχική παραγγελία. Σε περίπτωση επανάληψης της αλλαγής θα επιλύσουμε το αίτημά σας σύμφωνα με το συμπληρωμένο δελτίο επιστροφής. Θα το βρείτε μαζί με το δελτίο παράδοσης που λάβατε κατά την παράδοση των προϊόντων.

Πληρώνω ταχυδρομικά τέλη κατά την αλλαγή προϊόντων;


Στην περίπτωση online αλλαγής, ο πελάτης πληρώνει τα ταχυδρομικά τέλη για την αποστολή των προϊόντων σε εμάς. Ωστόσο, τα νέα προϊόντα που επιλέγονται, αποστέλλονται δωρεάν στον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιηθεί online αλλαγή τα ταχυδρομικά τέλη καλύπτονται από τον πελάτη.

Σε περίπτωση απλής αλλαγής προϊόντων, ο πελάτης καλύπτει τα ταχυδρομικά τέλη.


Επιστροφή προϊόντων

Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα της αγοράς μου;


Ναι, βεβαίως. Στο κατάστημα μας, σύμφωνα με το νόμο, έχετε προθεσμία 14 ημερών για επιστροφή των προϊόντων χωρίς αιτιολόγηση. Συμπληρώστε το δελτίο επιστροφής, το οποίο είναι τμήμα του δελτίου παράδοσης και αποστείλετέ το μαζί με τα προϊόντα προς επιστροφή στη διεύθυνση της αποθήκης μας στο 118, ASTRATEX / FROGMAN / FAN COURIER, Econt Express, Salaminos 10, Thessaloniki, 546 25. Στο δελτίο επιστροφής, καταχωρήστε τον αριθμό λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να σας στείλουμε τα χρήματα για τα προϊόντα που επιστρέφετε. Εάν δεν εισαγάγετε αριθμό λογαριασμού, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail με αίτημα αποστολής του. Αν δεν έχετε τραπεζικό λογαριασμό, μπορούμε κατόπιν συμφωνίας να σας επιστρέψουμε τα χρήματα μέσω ταχυδρομείου.

Μπορώ να επιστρέψω μόνο ένα μέρος των προϊόντων της αγοράς;


Ναι, μπορείτε. Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία όπως στην προηγούμενη ερώτηση.

Πότε θα πάρω τα χρήματά μου πίσω μετά την επιστροφή των προϊόντων;


Επιστρέφουμε τα χρήματα εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παράδοση των προϊόντων προς επιστροφή στη διεύθυνση μας ΕΔΩ.


Ενημερωτικό δελτίο

Επιθυμείτε ενημερώσεις από εμάς Ενεργοποιήστε την αποστολή ενημερωτικού δελτίου και αποκτήστε μεταφορικά ΔΩΡΕΑΝ

Επεξεργασία, αποσύνδεση