ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ Αλλαγή και επιστροφή

Το καλάθι σας είναι άδειο

Και αυτό είναι μεγάλο κρίμα. Προσθέστε κάτι από τα Αγαπημένα σας ή ρίξτε μια ματιά στις Νέες αφίξεις

Συχνές Ερωτήσεις


Datum: 28.1.2019

Τι μας ρωτάτε συχνά;

Επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει και βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Δεν έχω λάβει επιβεβαίωση της παραγγελίας μου. Πώς ξέρω ότι όλα είναι εντάξει;
Αποστέλλουμε ένα e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας, αυτόματα μετά την αγορά. Εάν και πάλι δεν λάβατε το e-mail (ελέγξτε όλους τους φακέλους του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομίου - Junk ή Spam) ή δεν είστε σίγουροι αν η παραγγελία ολοκληρώθηκε σωστά, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην γραμμή εξυπηρέτησης πελατών στο +30 2112341244, καθημερινά από τις 9.00 έως τις 17.00 ή μέσω email στο info@astratex.gr.
Η πληρωμή μέσω κάρτας απέτυχε. Τι πρέπει να κάνω;
Μπορείτε να επιστρέψετε στην πληρωμή σας αργότερα. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας αποστέλουμε ένα e-mail επιβεβαίωσης παραλαβής της παραγγελίας σας. Σε αυτό θα βρείτε έναν σύνδεσμο ο οποίος σας πηγαίνει πίσω στην πύλη πληρωμών, επιτρέποντας σας να πραγματοποιήσετε την πληρωμή, έως και 48 ώρες μετά την δημιουργία της. Εάν έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό σε εμάς, μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας από την λίστα παραγγελιών, αφού συνδεθείτε.
Πώς ξέρω πότε ακριβώς θα παραλάβω το πακέτο;
Μόλις αποστείλουμε το πακέτο της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλεί αυτόματα ένα ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό αποστολής του πακέτου σας, με την μορφή ΗΚXXXXXXXXXGR. Mπορείτε να παρακολουθείτε τη πορεία του στην ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ COURIER. https://www.elta-courier.gr/
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που το πακέτο έχει φθορά;
Εάν το πακέτο δείχνει σημάδια φθοράς κατά την παράδοση, παρακαλούμε μην το παραλάβετε. Εάν παραλάβετε και ανακαλύψετε την φθορά αργότερα, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην γραμμή εξυπηρέτησης πελατών στο +30 2112341244, καθημερινά από τις 9.00 έως τις 17.00 ή μέσω email στο info@astratex.gr.
ΚΩΔΙΚΟΙ ΕΚΠΤΩΣΗΣ & ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ
Τι είναι ο κωδικός έκπτωσης και πώς χρησιμοποιείται;
Χάρη στους εκπτωτικούς κωδικούς, οι οποίοι αποτελούνται από έναν συνδυασμό γραμμάτων και αριθμών, μπορείτε να αποταμιεύσετε ψωνίζοντας στο κατάστημά μας. Για να εφαρμόσετε την έκπτωση, εισάγετε τον εκπτωτικό κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο στο καλάθι αγορών. Όταν χρησιμοποιήσετε τον κωδικό, η τιμή των προϊόντων που έχετε στο καλάθι θα μειωθεί αυτόματα, κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό ή ποσό έκπτωσης.

Μπορεί να εφαρμοστεί ένας εκπτωτικός κωδικός ανά παραγγελία.
Πού μπορώ να λάβω έναν κωδικό έκπτωσης;
Δημοσιεύουμε κωδικούς έκπτωσης ως μέρος των προσφορών στην ιστοσελίδα μας και στις σελίδες των κοινωνικών μας δικτύων, ή τους αποστέλουμε στους πελάτες μας στα πλαίσια επικοινωνίας μέσω e-mail. Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο newsletter μας.

Οι εκπτωτικοί κωδικοί έχουν τις ιδιαιτερότητές τους, επομένως διαβάστε προσεκτικά τους όρους εφαρμογής τους (τύπος προϊόντων, ελάχιστη αξία παραγγελίας κ.λπ.)
Τι είναι η δωροεπιταγή και που χρησιμεύει;
Η δωροεπιταγή λειτουργεί ως πιστωτικό για αγορές στο e-shop μας. Μπορεί να εκτυπωθεί ή να έχει ηλεκτρονική μορφή, και το ποσό που αναγράφεται θα αφαιρεθεί από την αξία της αγοράς σας. Η δωροεπιταγή αποτελείται από έναν μοναδικό κωδικό, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο καλάθι αγορών. Η αξία της δωροεπιταγής είναι αδιαίρετη και ως εκ τούτου είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε όλο το ποσό σε μία παραγγελία. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση που τα επιλεγμένα προϊόντα είναι μικρότερης αξίας από το ποσό της δωροεπιταγής, το υπόλοιπο ποσό θα χαθεί. Κάτι τέτοιο θα ήταν κρίμα, γι'αυτό είναι καλύτερο να εξαργυρώσετε όλη την δωροεπιταγή.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως 5 δωροεπιταγές ανά παραγγελία.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τον κωδικό έκπτωσης για αγορά δωροεπιταγής;
Δυστυχώς, είναι αδύνατον να εφαρμόσετε έναν κωδικό έκπτωσης όταν αγοράζετε μια δωροεπιταγή.
Που μπορώ να εξαργυρώσω τον κωδικό έκπτωσης και την δωροεπιταγή;
Το πεδίο για την εφαρμογή του κωδικού έκπτωσης και της δωροεπιταγής, θα το βρείτε στο πρώτο βήμα στο καλάθι αγορών, κάτω από την σύνοψη παραγγελίας. Εισάγετε ή επικολλήστε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο και πατήστε το κουμπί "ΕΦΑΡΜΟΓΗ". Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν κωδικό έκπτωσης ανά παραγγελία. Οι κωδικοί έκπτωσης και οι δωροεπιταγές ισχύουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα και παύουν να είναι ενεργοί μετά τη λήξη της συγκεκριμένης ημερομηνίας. Όταν επιστρέφετε ή αλλάζετε προϊόντα, η ισχύς του κωδικού έκπτωσης ή των δωροεπιταγών δεν ανανεώνεται.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τον κωδικό έκπτωσης ή την δωροεπιταγή για εκπτωτικά είδη ή νέες αφίξεις;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιους κωδικούς έκπτωσης σε όλη την γκάμα προϊόντων μας. Ωστόσο, ορισμένοι κωδικοί ισχύουν μόνο σε επιλεγμένα είδη, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προϊόντα σε έκπτωση, νέες αφίξεις ή premium προϊόντα, ή ισχύουν για αγορές πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό. Μπορείτε πάντα να βρείτε τους συγκεκριμένους κανόνες και την ισχύ του κωδικού, στο γραφικό πλαίσιο στο οποίο είναι ενσωματωμένος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την δωροεπιταγή σε όλα τα προϊόντα μας χωρίς περιορισμούς. Η δωροεπιταγή δεν καλύπτει το κόστος αποστολής.
Συνειδητοποίησα ότι έχω κωδικό έκπτωσης μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου. Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση;
Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλέφωνο +30 2112341244 ή μέσω e-mail στο info@astratex.gr. Εάν δεν έχουμε πακετάρει και αποστείλει την παραγγελία σας, οι εκπρόσωποι μας θα εφαρμόσουν τον κωδικό έκπτωσης. Αυτό σημαίνει ότι όσο πιο γρήγορα θυμηθείτε τον κωδικό, τόσο το καλύτερο. Ωστόσο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν κωδικό έκπτωσης ανά παραγγελία.
Είμαι κάτοχος κάρτας ISIC, έχω κάποια έκπτωση;
Η Astratex συνεργάζεται με την ISIC Ελλάδας. Κάθε κάτοχος ενεργής κάρτας ISIC μπορεί να επισκεφτεί την ιστοσελίδα της ISIC Ελλάδας, στην κατηγορία Εκπτώσεις και να λάβει τον κωδικό έκπτωσης του.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Ποια είναι η περίοδος εγγύησης των προϊόντων σας;
Παρέχουμε μια περίοδο εγγύησης 24 μηνών σε όλα τα προϊόντα μας, η οποία ξεκινά την ημέρα της παραλαβής του πακέτου. Ως πωλητής, είμαστε υπεύθυνοι για όλα τα ελαττώματα που έχουν τα είδη κατά την παραλαβή από τον αγοραστή ή που εμφανίζονται κατά την διάρκεια της περιόδου εγγύησης. Η εγγύηση δεν περιλαμβάνει φθορές που προκαλούνται από απρόσεκτο ή ακατάλληλο χειρισμό ή μηχανικές φθορές. Έτσι, κατά το πλύσιμο και τον καθαρισμό των εσωρούχων, παρακαλούμε τηρήστε τις οδηγίες πλύσης που υποδεικνύει ο κατασκευαστής στην ετικέτα.
Πώς μπορώ να υποβάλω αίτημα αντικατάστασης/επιστροφής χρημάτων;
Κατά την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων, να συμπερίλαβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, τον αριθμό παραγγελίας, μια περιγραφή του ελαττώματος ή τον τρόπο με τον οποίο εκδηλώθηκε το ελάττωμα και τον ζητούμενο τρόπο διευθέτησης της κατάστασης. Μπορείτε να στείλετε τα προϊόντα πίσω σε εμάς ΔΩΡΕΑΝ μέσω ΕΛΤΑ courier. Παρακαλούμε συσκευάστε τα προϊόντα με τρόπο τέτοιο, ώστε να μην υποστούν περαιτέρω φθορά κατά την μεταφορά. Αποστείλετε το πακέτο στην διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638. Σε περίπτωση αντικατάστασης, αποστέλλουμε τα νέα προϊόντα σε εσάς δωρεάν. Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας στο τηλ. +30 2112341244 ή στη διεύθυνση email info@astratex.gr, ώστε οι συνάδελφοι μας να σας δώσουν πρόσθετη καθοδήγηση πριν στείλετε τα ελαττωματικά προϊόντα.
Πώς μπορώ να μάθω σε τι στάδιο βρίσκεται το αίτημά μου;
Θα επεξεργαστούμε το αίτημά σας εντός 30 ημερών από την παραλαβή του πακέτου σας στην κεντρική μας αποθήκη. Εάν θέλετε να μάθετε το στάδιο του αιτήματός σας ή δεν είστε σίγουροι για το αν το πακέτο σας έχει φτάσει ακέραιο στην αποθήκη μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 2112341244 ή στείλτε μας ένα e-mail στο info@astratex.gr.
Τα προϊόντα που έλαβα είναι ελαττωματικά αλλά έχουν ήδη πλυθεί. Μπορώ να υποβάλω αίτημα αντικατάστασης/επιστροφής χρημάτων;
Ναι, μπορείτε. Το δικαίωμα αυτό ισχύει για φθορές που εντοπίζονται εντός της 24μηνης περιόδου εγγύησης. Ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να στείλετε πίσω σε εμάς τα προϊόντα δωρεάν μέσω ΕΛΤΑ courier στην διεύθυνση επιστροφών μας, όπως περιγράφεται παραπάνω.
ASTRATEX CLUB
Τί είναι οι Astratex πόντοι;
Οι πόντοι Astratex είναι ένα σύστημα αφοσίωσης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εγγεγραμμένους πελάτες μας. Η εγγραφή σας επιτρέπει να λάβετε το 8% από την αξία κάθε καταχωρημένης παραγγελίας, σαν έκπτωση σε επόμενη αγορά σας. Αυτό σημαίνει ότι εάν αγοράσετε 100€, θα πιστώσουμε 8€ στον λογαριασμό πελάτη σας, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αργότερα στην επόμενη παραγγελία σας, μετατρέποντας αυτό το ποσό σε έκπτωση. Δυστυχώς, το ποσό για τη δωροεπιταγή δεν υπολογίζεται με τη μορφή πόντων.
Πότε θα μου πιστώσετε τους πόντους και πόσο χρόνο έχω για να τους χρησιμοποιήσω;
Οι πόντοι θα πιστωθούν στον λογαριασμό σας 30 ημέρες μετά την παραλαβή και την πληρωμή της παραγγελίας σας, πόντους που μπορείτε να μετατρέψετε σε έκπτωση. Οι πόντοι ισχύουν γι 6 μήνες.
Πόσους πόντους και τι μερίδιο θα λάβω στον λογαριασμό μου;
Θα σας πιστώσουμε ένα ποσό ίσο με το 8% της συνολικής αξίας των αγαθών που αγοράσατε, το οποίο θα κρατήσετε. Εάν επιστρέψετε αγαθά για τα οποία χρησιμοποιήσατε πόντους, το χρησιμοποιημένο ποσό (χρησιμοποιημένοι πόντοι) δεν θα πιστωθεί πίσω.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους;
Με τα χρήματα που σας πιστώνουμε με τη μορφή πόντων, μπορείτε να πληρώσετε για αγορές (ή μέρη τους) αποκλειστικά μέσα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Οι πόντοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για την πληρωμή αγαθών, οι πόντοι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πληρωμή αποστολής ή την αγορά κουπονιού δώρου. Μπορείτε να εξαργυρώσετε πόντους στο πρώτο βήμα του καλαθιού αγορών. Οι πόντοι δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με μετρητά.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση των πόντων μου;
Μπορείτε να παρακολουθείτε τους πόντους σας στον λογαριασμό πελάτη, τους οποίους μπορείτε να δείτε αφού συνδεθείτε στον ιστότοπό μας. Οι πόντοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο από εγγεγραμμένους πελάτες. Η εγγραφή διαρκεί μόνο ένα λεπτό και θα σας αποφέρει πολλά οφέλη.
Έχω ήδη την παραγγελία στο σπίτι, αλλά δεν μπορώ να δω τους πιστωμένους πόντους. Γιατί;
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχετε προθεσμία 30 ημερών για την επιστροφή των προϊόντων χωρίς να αναφέρετε λόγο. Αυτό σημαίνει ότι περιμένουμε να δούμε αν κρατάτε τα εμπορεύματα. Μετά τη λήξη αυτής της περιόδου, δηλαδή περίπου 30 ημερολογιακές ημέρες μετά την πληρωμή της παραγγελίας σας, το δεδομένο ποσό θα εμφανιστεί με τη μορφή πόντων στον λογαριασμό πελάτη σας. Ενημερώνουμε τους πελάτες για το γεγονός ότι έχουμε προσθέσει πόντους μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μπορώ να εξαργυρώσω πόντους για μια ολοκληρωμένη παραγγελία;
Εάν ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε τους πόντους κατά την παραγγελία, δυστυχώς δεν είναι δυνατή η επιπρόσθετη εφαρμογή των πόντων.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των προϊόντων;
Ναι, φυσικά. Εάν κάποιο από τα προϊόντα δεν εφαρμόζει όπως θα θέλατε, μπορείτε να το αλλάξετε εντός 30 ημερών από την παραλαβή του πακέτου. Συσκευάστε τα προϊόντα σωστά και στείλτε τα μαζί με το δελτίο αποστολής (απόδειξη), στην διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638. Για εύκολη και γρήγορη αλλαγή προϊόντων, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία online αλλαγής και επιστροφής προϊόντων. https://exchange.astratex.gr/.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της online αλλαγής και επιστροφής προϊόντων;
Είναι ένας βολικός και γρήγορος τρόπος να αλλάξετε προϊόντα τα οποία δεν σας ικανοποίησαν. Τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας είναι η άμεση κράτηση των νέων προϊόντων που επιλέγετε, η δωρεάν αποστολή από και προς εσάς (μόνο με ΕΛΤΑ courier), καθώς και το ότι η αξία των ανταλλασσόμενων προϊόντων μπορεί να χρησιμοποιηθεί άμεσα για την επιλογή νέων.
Τι πρέπει να κάνω για να επιστρέψω ή να αλλάξω τα προϊόντα;
Θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες σχετικά στην σελίδα online αλλαγής και επιστροφής.
  • Αναζητήστε μια παραγγελία χρησιμοποιώντας το e-mail σας ή κάνοντας σύνδεση στον λογαριασμό σας.
  • Στην ανασκόπηση προϊόντων της παραγγελίας, επιλέξτε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε. Στην περίπτωση που θέλετε να τα αλλάξετε, επιλέξτε τα νέα προϊόντα.
  • Συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία παράδοσης και ολοκληρώστε την online αλλαγή/επιστροφή.
  • Συσκευάστε τα προϊόντα που επιστρέφετε μαζί με το δελτίο απόστολής (απόδειξη) και στείλτε τα με ΕΛΤΑ courier και έξοδα παραλήπτη, στη διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638.
  • Κρατήστε την απόδειξη αποστολής του πακέτου σας, ώστε να μπορεί να γίνει η αναζήτηση του εάν χρειαστεί.
  • Θα αποστείλουμε τα νέα προϊόντα χωρίς έξοδα αποστολής.
Πόσες μέρες θα πάρει η αλλαγή;
Βάζουμε τα δυνατά μας ώστε να εξασφαλίσουμε ότι η διαδικασία αλλαγής ή επιστροφής χρημάτων θα ολοκληρωθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα. Επεξεργαζόμαστε τα αιτήματα αλλαγής/επιστροφής χρημάτων εντός 14 ημερών.
Αγόρασα τα προϊόντα σε έκπτωση και τώρα η τιμή τους είναι διαφορετική. Θα χρειαστεί να πληρώσω την διαφορά;
Εάν πραγματοποιήσετε αλλαγή με το ίδιο προϊόν αλλά σε διαφορετικό μέγεθος/χρώμα, θα διατηρήσουμε την αρχική τιμή. Εάν επιλέξετε αλλαγή με διαφορετικό προϊόν, θα πρέπει να πληρώσετε την τιμή όπως αυτή αναγράφεται την παρούσα στιγμή στην ιστοσελίδα μας.
Μπορώ να εφαρμόσω κωδικό έκπτωσης στην υπηρεσία αλλαγών και επιστροφών;
Δυστυχώς, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί κωδικός έκπτωσης κατά την αλλαγή ή επιστροφή ειδών. Εάν επιθυμείτε, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα και να δημιουργήσετε μια νέα παραγγελία, στην οποία θα μπορείτε να εφαρμόσετε τον εκπτωτικό κωδικό.
Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα πάνω από μία φορά;
Στο κατάστημά μας, μπορείτε να αλλάξετε ένα προϊόν με το ίδιο αλλά σε διαφορετικό μέγεθος όσες φορές θέλετε. Σε περίπτωση που θέλετε να το αλλάξετε με διαφορετικό προϊόν, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την αλλαγή μόνο μία φορά.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων;
Ναι, φυσικά. Στο κατάστημα μας, σύμφωνα με τους όρους μας, έχετε προθεσμία 30 ημερών από την παραλαβή, για επιστροφή των προϊόντων, χωρίς αιτιολόγηση. Όπως με την αλλαγή προϊόντων, έτσι και με την επιστροφή, σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία της online αλλαγής και επιστροφής https://exchange.astratex.gr/. Αναζητήστε την παραγγελία μέσω e-mail ή κάνοντας σύνδεση στο λογαριασμό σας. Συμπληρώστε την online φόρμα επιστροφής επιλέγοντας τα προϊόντα και στη συνέχεια στείλτε μας τα επιστρεφόμενα προϊόντα στη διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη Τ.Κ. 54638. Η αλλαγή/επιστροφή προϊόντων είναι ΔΩΡΕΑΝ με ΕΛΤΑ Courier.
Μπορώ να επιστρέψω μόνο μέρος της παραγγελίας μου;
Ναι, κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αλλαγής και επιστροφής με τον τρόπο που περιγράφεται παραπάνω για όλη την παραγγελία αλλά και για επιμέρους τεμάχια. Απλά επιλέξτε τα προϊόντα που θα αλλάξετε/επιστρέψετε.
Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα χωρίς να πληρώσω μεταφορικά;
Ναι, φυσικά. Μπορείτε να επιστρέψετε δωρεάν τα προϊόντα μέσω των ΕΛΤΑ courier.
Θέλω να επιστρέψω τα προϊόντα, αλλά δεν μπορώ να βρω το δελτίο παράδοσης. Τι μπορώ να κάνω;
Εάν δεν διαθέτετε το δελτίο αποστολής της παραγγελίας σας, γράψτε σε ένα χαρτί το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό του τηλεφώνου σας και τον αριθμό της παραγγελίας των προϊόντων που επιστρέφετε. Θα βρείτε τον αριθμό παραγγελίας στο e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας που σας στείλαμε. Με βάση αυτά στα στοιχεία, θα εντοπίσουμε τα περιεχόμενα του πακέτου σας. Σε περίπτωση αλλαγής ισχύει η ίδια διαδικασία.
Εάν επιστρέψω τα προϊόντα, πότε θα λάβω πίσω τα χρήματα μου;
Θα επιστρέψουμε τα χρήματά στον λογαριασμό σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή του πακέτου σας.


Δεν βρήκατε απάντηση σε αυτό που ψάχνατε;
Επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω e-mail στο info@astratex.gr ή στο τηλέφωνο +30 2112341244.

Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 9.00 έως τις 17.00.