+302112341244
Μενού

Συχνές Ερωτήσεις


Datum: 28.1.2019


Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις των πελατών μας. Για λόγους σαφήνειας, τα ερωτήματα κατηγοριοποιούνται σε:

Πληροφορίες σχετικά με την αγορά

Κωδικοί έκπτωσης, δωροεπιταγές

Αλλαγή προϊόντων

Επιστροφή προϊόντων

Πληροφορίες σχετικά με την αγορά

Υπάρχει δυνατότητα δοκιμής των προϊόντων;


Δυστυχώς, δεν υπάρχει ακόμα αυτή η δυνατότητα. Η παραγγελία και η δοκιμή τον προϊόντων με την άνεση του σπιτιού σας. Αν αποφασίσετε να επιστρέψετε προϊόντα τα αποστέλλετε στη διεύθυνση συλλογής του καταστήματός μας ΕΔΩ. Εάν επιλέξατε λάθος μέγεθος μπορείτε να αλλάξετε εύκολα το προϊόν μέσω της "On-line" αλλαγής ΕΔΩ.

Πώς μπορώ να μάθω πότε ακριβώς θα παραδοθεί το πακέτο μου;


Μόλις παραδώσουμε το πακέτο της παραγγελίας σας στην εταιρεία μεταφορών, θα σας στείλουμε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον αριθμό παράδοσης της αποστολής. Στην ιστοσελίδα της επιλεγμένης εταιρείας μεταφορών, μπορείτε να παρακολουθείτε on-line το πακέτο σας και να διαπιστώσετε πού και πότε θα παραδοθεί.

Παρήγγειλα προϊόντα στο κατάστημά σας, αλλά δεν έλαβα καμία πληροφορία σχετικά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου. Πώς μπορώ να προχωρήσω;


Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία, θα λάβετε ένα e-mail με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Αν δεν λάβατε το e-mail ή δεν είστε σίγουροι για την κανονική διεκπεραίωση της παραγγελίας, επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό τηλεφώνου +302 112 341 244 ή γράψτε μας στη διεύθυνση e-mail info@astratex.gr.

Επέλεξα τρόπο πληρωμής με κάρτα αλλά η πληρωμή απέτυχε. Τι πρέπει να κάνω;


Μπορείτε να επιστρέψετε στην πληρωμή. Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία, θα λάβετε ένα e-mail με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Περιλαμβάνει επίσης έναν σύνδεσμο μέσω του οποίου μπορείτε να μεταβείτε στην πύλη πληρωμών και να πραγματοποιήσετε την πληρωμή.

Έστειλα προϊόντα προς επιστροφή, αλλά δεν έλαβα ακόμα καμία πληροφορία. Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες;


Επεξεργαζόμαστε τις αξιώσεις επιστροφής εντός 30 ημερών από την παραλαβή της αποστολής, κάθε πελάτης ενημερώνεται για την κατάσταση της διαδικασίας επιστροφής μέσω e-mail. Εάν θέλετε πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση της διαδικασίας επιστροφής σας ή εάν έχετε αμφιβολίες σχετικά με την παραλαβή της αποστολής σας, καλέστε τον αριθμό τηλεφώνου +302 112 341 244 ή στείλτε μας e-mail στη διεύθυνση info@astratex.gr.

Κωδικοί έκπτωσης, δωροεπιταγές

Τι είναι ο κωδικός έκπτωσης;


Ο κωδικός έκπτωσης αποτελείται από μερικά γράμματα και αριθμούς και σας παρέχει τη δυνατότητα έκπτωσης για τις αγορές σας. Οι κωδικοί έκπτωσης δημοσιεύονται στα πλαίσια διαφημιστικών ενεργειών ή αποστέλλονται με e-mail. Μετά την εφαρμογή του κωδικού, η τιμή των προϊόντων στο καλάθι αγορών μειώνεται κατά ένα σταθερό ποσό ή ποσοστό έκπτωσης.

Τι είναι η δωροεπιταγή;


Η δωροεπιταγή είναι ένα εκπτωτικό κουπόνι το οποίο μπορεί να είναι σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Η αξία που αναφέρεται πάνω έχει ήδη καταβληθεί και αφαιρείται από την αγορά σας. Στην δωροεπιταγή θα βρείτε έναν κωδικό έκπτωσης τον οποίο εφαρμόζετε στο καλάθι αγορών σας. Η δωροεπιταγή είναι ένα πρακτικό δώρο γιατί ο κάτοχός της μπορεί να επιλέξει τα προϊόντα που θέλει.

Πού μπορώ να εφαρμόσω τον κωδικό έκπτωσης και την δωροεπιταγή μου;


Στο καλάθι αγορών, κάτω από την σύναψη της παραγγελίας, υπάρχουν πλαίσια για να καταχωρήσετε τον κωδικό έκπτωσης και την δωροεπιταγή. Πληκτρολογήστε τους κωδικούς με τη μορφή γραμμάτων και αριθμών και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο για εφαρμογή. Το ύψος της έκπτωσης θα εμφανιστεί αριθμητικά κάτω από τα προϊόντα του καλαθιού αγορών. Μπορείτε να εφαρμόσετε μόνο έναν κωδικό έκπτωσης και έως 5 δωροεπιταγές ανά παραγγελία.

Ξέχασα να εισάγω τον κωδικό έκπτωσης στην παραγγελία, μπορώ να τον εφαρμόσω ακόμα;


Επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στον αριθμό τηλεφώνου +302 112 341 244 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@astratex.gr. Εάν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη συσκευαστεί και αποσταλεί, η έκπτωση θα εφαρμοστεί από τους υπαλλήλους του κέντρου. Μπορείτε να εφαρμόσετε μόνο έναν κωδικό έκπτωσης και έως 5 δωροεπιταγές ανά παραγγελία.

Είμαι κάτοχος κάρτας ISIC, έχω κάποια έκπτωση;


Ναι. Η Astratex συνεργάζεται με την ISIC Ελλάδας. Κάθε κάτοχος ενεργής κάρτας ISIC μπορεί να επισκεφτεί την ιστοσελίδα της ISIC Ελλάδας, και να λάβει τον κωδικό έκπτωσης του.

Αλλαγή προϊόντων

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα;


Ναι, βεβαίως. Εάν τα προϊόντα δεν σας ικανοποιούν και επιθυμείτε να τα αλλάξετε, μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 30 ημερών από την παραλαβή τους.

Για αλλαγή των προϊόντων, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

  • Συμπληρώστε το δελτίο επιστροφής που θα βρείτε στο δέμα σας
  • Συσκευάστε σωστά το προϊόντα σε συσκευασία που να ανταποκρίνεται στη φύση τους, έτσι ώστε να μην υποστούν περεταίρω ζημιές κατά τη μεταφορά.
  • Αποστείλετε με ΕΛΤΑ courier τα προϊόντα μαζί με το δελτίο επιστροφής στη διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638
  • Κρατήστε την απόδειξη της μεταφορικής εταιρείας, στην οποία αναγράφεται ο αριθμός αποστολής και αποστείλετε την μας μέσω email στο info@astratex.gr.

Συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία online αλλαγής για την αλλαγή των προϊόντων.

Τι είναι η online αλλαγή και πώς λειτουργεί;


Η online αλλαγή είναι ένας εύκολος τρόπος αλλαγής των προϊόντων που δεν σας ταιριάζουν - τα πλεονεκτήματα της online αλλαγής είναι η άμεση κράτηση των νέων προϊόντων της επιλογής σας καθώς και το γεγονός ότι καλύπτουμε τα ταχυδρομικά τέλη για τα νέα προϊόντα που αποστέλλονται. Μπορείτε να κάνει την online αλλαγή ΕΔΩ.

Αφού καταχωρήσετε τον αριθμό παραγγελίας και τη διεύθυνση e-mail σας, θα απεικονιστούν τα προϊόντα της παραγγελίας. Επισημάνετε online ποια προϊόντα επιθυμείτε να επιστρέψετε και επιλέξτε νέα προϊόντα.

Θα διεκπεραιώσουμε το αίτημά σας για αλλαγή εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του πακέτου με τα προϊόντα προς επιστροφή. Θα σας ενημερώνουμε για την κατάσταση της διαδικασίας αλλαγής μέσω e-mail.

Αγόρασα προϊόντα σε προσφορά και τώρα η τιμή τους είναι διαφορετική, θα πρέπει να πληρώσω τη διαφορά;


Όταν αλλάζετε το μέγεθος των προϊόντων διατηρείται η τιμή της αρχικής παραγγελίας. Όταν επιλέγετε διαφορετικά προϊόντα από τα προϊόντα της αρχικής παραγγελίας χρεώνεστε με την τρέχουσα τιμή από την ιστοσελίδα μας.

Μπορώ να εφαρμόσω τον κωδικό έκπτωσης στην online αλλαγή;


Στην online αλλαγή δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό έκπτωσης ή Κουμπαρά.

Είναι δυνατή η επανάληψη της online αλλαγής;


Η online αλλαγή μπορεί να εφαρμοστεί μόνο μία φορά και μόνο στην αρχική παραγγελία. Σε περίπτωση επανάληψης της αλλαγής θα επιλύσουμε το αίτημά σας σύμφωνα με το συμπληρωμένο δελτίο επιστροφής. Θα το βρείτε μαζί με το δελτίο παράδοσης που λάβατε κατά την παράδοση των προϊόντων.

Πληρώνω έξοδα αποστολής κατά την αλλαγή προϊόντων;


Στην περίπτωση online αλλαγής, ο πελάτης πληρώνει τα έξοδα αποστολής των προϊόντων σε εμάς. Ωστόσο, τα νέα προϊόντα που επιλέγονται, αποστέλλονται δωρεάν στον πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιηθεί online αλλαγή τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από τον πελάτη.

Σε περίπτωση απλής αλλαγής προϊόντων, ο πελάτης καλύπτει τα έξοδα αποστολής.


Επιστροφή προϊόντων

Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής αγορασμένων προϊόντων;


Ναι, βεβαίως. Στο κατάστημα μας, σύμφωνα με το νόμο, έχετε προθεσμία 30 ημερών για επιστροφή των προϊόντων χωρίς αιτιολόγηση. Συμπληρώστε την επιστροφή, η οποία αποτελεί μέρος του δελτίου παράδοσης, και μαζί με τα επιστρεφόμενα προϊόντα στείλτε μας στη διεύθυνση επιστροφών μας:

Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201
Τούμπα
Θεσσαλονίκη Τ.Κ. 54638

Εάν πληρώσατε για τα αγαθά με κάρτα πληρωμής, τα χρήματά σας θα επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο.Στην περίπτωση που η πύλη πληρωμών για οποιοδήποτε λόγο απορρίψει την διαδικασία επιστροφής χρημάτων, ο πωλητής θα ζητήσει από τον αγοραστή τον αριθμό λογαριασμού στον οποίο θα επιστραφεί η πληρωμή. πρέπει να δώσετε τον προσωπικό σας τραπεζικό λογαριασμό για την επιστροφή των χρημάτων σας. Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων στους αριθμούς λογαριασμού των οίκων πληρωμών (αποπληρωμή δανείων, πιστώσεις, αποταμιεύσεις κ.λπ.). Για επιστροφές χρημάτων, εισαγάγετε μόνο τον προσωπικό σας αριθμό τραπεζικού λογαριασμού.

Για επιστροφή των προϊόντων, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

  • Συμπληρώστε το δελτίο επιστροφής που θα βρείτε στο δέμα σας και καταχωρήστε τον αριθμό λογαριασμού σας για επιστροφή των χρημάτων σας. Εάν δεν εισαγάγετε αριθμό λογαριασμού, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail με αίτημα αποστολής του.
  • Συσκευάστε σωστά τα προϊόντα σε συσκευασία που να ανταποκρίνεται στη φύση τους , έτσι ώστε να μην υποστούν περεταίρω ζημιές κατά τη μεταφορά
  • Αποστείλετε με ΕΛΤΑ courier τα προϊόντα μαζί με το δελτίο επιστροφής στη διεύθυνση επιστροφών μας: Προέκταση Αγίου Δημητρίου 201, Τούμπα, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54638
  • Κρατήστε την απόδειξη της μεταφορικής εταιρείας, στην οποία αναγράφεται ο αριθμός αποστολής και αποστείλετε την μας μέσω email στο info@astratex.gr


Μπορώ να επιστρέψω μόνο ένα μέρος των προϊόντων της αγοράς;


Ναι, μπορείτε. Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία όπως στην προηγούμενη ερώτηση.

Πότε θα πάρω τα χρήματά μου πίσω μετά την επιστροφή των προϊόντων;


Επιστρέφουμε τα χρήματα εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων προς επιστροφή στην κεντρική μας αποθήκη.